Aviseringar
Rensa alla

hej


Ämnesstartare

player one:

blasfemi. hon är inte ointressant.

och jag vet inte riktigt varför vi kom in på att jag skulle para ihop henne med någon, förmodligen att hon upplever att alla friendzonar henne, så nu när jag förklarat min teori om varför det händer för henne så känner hon inte att hon har någon att testa sin uppdaterade metodik på. tänkte väl att du skulle kunna tänkas vara intressant pga, vet inte, du är väl överlag en i alla fall halvsympatisk person, och jag tror att hon skulle gilla dig. och typ alla gillar väl henne.

alltså finner en hel del problem i d hela, är helt oförmögen att ha något slags förhållande öht, och har lovat mig sj att aldrig inleda ngt elr ens röra vid en yngre tjej av olika anledningar

begreppet friendzone är mkt korkat eftersom man då förutsätter att alla är möjliga personer att inleda någon slags (sexuell) relation med, vilket inte är fallet. det är också något som folk använder när de inte känner sig tillräckligt bekräftade av sin crush, elr dylik person, för att bortförklara d faktum att de inte anses vara tillräckligt bra av någon de tycker om
dina småtaskiga kommentarer kan du hålla utanför vårt samtal, sen huruvida du finner dom taskiga elr ärliga elr objektiva är jag inte intresserad av

hoppas d e soft med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mogen_tjej: tycker om att prata med dig också, vi ses i sommar när det är varmare!!

ja!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Hej amsi. Även om vi inte brukade prata så mycket så har jag faktiskt saknat din närvaro här, så jag kan säga ett ärligt välkommen tillbaka! Jag äter frukost medan jag läser Kalle Anka och ska sedan jobba hela dagen om jag har karaktär nog för det. Det går ganska bra. Jag hoppas att det går bra för dig också. Jag kanske slutligen ska gå på en umträff i sommar!

tack! är väl "naturligt" att sakna saker som är bra/man inte har/kan få ;););)

den vanliga frukosten?

vad har fått dig att halvt ta det beslutet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

ser du fram emot lördag? har du något kul för dig? hur länge har du hållit dig borta och hur? välkommen tillbaka till misärens och dekadensens boning i alla fall.

ja, nej, vet inte exakt, några månader, har inte orkat med trams, inbillning och saker som inte ger mig ngt, tackar och niger
ser du fram emot lördag? ska vi festa loss osv(lolol)? vgd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mogen_tjej:

ja, nej, vet inte exakt, några månader, har inte orkat med trams, inbillning och saker som inte ger mig ngt, tackar och niger
ser du fram emot lördag? ska vi festa loss osv(lolol)? vgd?

varför orkar du med trams, inbillning och saker som inte ger något nu då?
ja, lite. jag vet inte alls vad tanken är men det blir nog trevligt hur som. gör: ingenting. ska nog ta mig en lur. sov uruselt i natt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

varför orkar du med trams, inbillning och saker som inte ger något nu då?
ja, lite. jag vet inte alls vad tanken är men det blir nog trevligt hur som. gör: ingenting. ska nog ta mig en lur. sov uruselt i natt. 

det gör jag inte, ville se vad ni har för er, prata lite, har inte kontakt med alla jag haft kontakt med när jag varit aktiv

brukar bli bra. vi borde göra bål

sov d är bra för en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mogen_tjej:

det gör jag inte, ville se vad ni har för er, prata lite, har inte kontakt med alla jag haft kontakt med när jag varit aktiv

brukar bli bra. vi borde göra bål

sov d är bra för en

haha wow, ja, bål. det vore något. tack.


   
SvaraCitera

mogen_tjej:

alltså finner en hel del problem i d hela, är helt oförmögen att ha något slags förhållande öht, och har lovat mig sj att aldrig inleda ngt elr ens röra vid en yngre tjej av olika anledningar

begreppet friendzone är mkt korkat eftersom man då förutsätter att alla är möjliga personer att inleda någon slags (sexuell) relation med, vilket inte är fallet. det är också något som folk använder när de inte känner sig tillräckligt bekräftade av sin crush, elr dylik person, för att bortförklara d faktum att de inte anses vara tillräckligt bra av någon de tycker om
dina småtaskiga kommentarer kan du hålla utanför vårt samtal, sen huruvida du finner dom taskiga elr ärliga elr objektiva är jag inte intresserad av

hoppas d e soft med dig

var tänkt att påpeka att du också är en yngre tjej, men jag förmodar att du har någon slags annan mätskala för att avgöra det.

jag håller med om att det är korkat, men samtidigt är det svårt att ifrågasätta att folk faktiskt bildar sig uppfattningar om andra personer som är svåra att släppa bara sådär, huruvida man bildar sig en uppfattning om någon som potentiell sexpartner (exempelvis) är ju beroende av omständigheterna under vilka man lär känna varandra. folk självcensurerar sig själva jävligt mycket, och jag tror att det definitivt kan appliceras på relationer och hur man upplever andra personer. vissa väljer man helt enkelt att inte se som potentiella partners baserat på saker som hänt tidigare i relationen och som inte är aktuella. sen kan man komma förbi det rätt effektivt, vissa är bättre på det än andra, det är inte otänkbart att du är bättre på det än andra, och därför inte personligen märkt av den här tendensen. eller att du helt enkelt bortförklarat den på annat sätt.

men ja, att göra det till någon stor grej eller allmän regel är korkat, och att använda det som begrepp är i sig rätt tveksamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

haha wow, ja, bål. det vore något. tack.

då får ngn ta med en skål annars får alla ha varsin liten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej hjärta


   
SvaraCitera

hur mår fåglarna? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
hej hjärta

hej kmr ringa dig på lördag hoppas du ser fram emot d

stereo total:
hur mår fåglarna? 

bra! de är ute och flyger och har precis sprutat vatten pårom med blomspruta! hur är det med dig? 


   
SvaraCitera

mogen_tjej:

hej kmr ringa dig på lördag hoppas du ser fram emot d

bra! de är ute och flyger och har precis sprutat vatten pårom med blomspruta! hur är det med dig? 

varför? var dom olydiga?
jag mår helt ok. har ont i min hand för att jag ritat för mycket men jag inte tid att inte rita. hur mår du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

varför? var dom olydiga?
jag mår helt ok. har ont i min hand för att jag ritat för mycket men jag inte tid att inte rita. hur mår du? 

nä dom gillar det! 

mycket att rita inför något?

mår bra


   
SvaraCitera