Aviseringar
Rensa alla

HEJ!


Ämnesstartare

Hej vad gör ni? Hur mår ni? Jag har varit duktig och pluggat etc (nä inte etc det är nog det enda duktiga jag gjort men varför ska man sträva efter att vara så jävla duktig jämt)  och ska snart bleka min utväxt och borsta tänderna. Ta ut kissen också.............. plugga lite mer. Kanske något mer. Vad ska ni göra?
Tänkte lägga upp en bild på min kisse när hon sover på sin fönsterbrädeskudde men jag orkar inte meckla in någon bild i datorn så jag lägger in en bild på en annan katt på en fönsterbrädeskudde istället.

mz79cd9


   
Citera

vad har du pluggat?
äter typ frukost nu men har varit vaken sen kl 10


   
SvaraCitera

isola: fönsterbrädeskudde

spännande grej, borde kanske skaffa till sture


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som japanen, e iof vaken sen 8 men äter frukost nu. Drar lite på det pga måste skriva hemtenta sen. Hoppas jag blir klar med fråga ett idag,  har 4 frågor och ska svara ca 4 sidor/fråga. Blir jag klar innan tosdag bokar jag 1 resa hem! Saknat la familja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade köpt läppbalsam för 299 spänn som jag tappade bort he he he mäste leta. var iof nt mkt kvar men ändå. Bajs mina läppar lider


   
SvaraCitera
mynona

Jag har nyss vaknat och ska nu äta frukost och ta min morgonpromenad. Därefter bör jag studera resten av dagen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
vad har du pluggat?
äter typ frukost nu men har varit vaken sen kl 10

läst texter och svarat på frågor och hej och hå. rätt långtråkigt men man måste väl.
vad åt du för ngt? jag åt en macka och drack ett glas nyponsoppa mv fantasilös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Hade köpt läppbalsam för 299 spänn som jag tappade bort he he he mäste leta. var iof nt mkt kvar men ändå. Bajs mina läppar lider

vad i hela friden var det för ett läppbalsam?

mynona:
Jag har nyss vaknat och ska nu äta frukost och ta min morgonpromenad. Därefter bör jag studera resten av dagen. 

går du alltid samma rutt?

Blivande_japan:

spännande grej, borde kanske skaffa till sture

ja gör! är väldigt poppis bland alla katter vars hem jag  vet har sådana. blir ett lite mindre avstånd att hoppa till om de hoppar från en möbel till fönstret också. zooplus har en för 99 kr nu har jag för mig.


   
SvaraCitera

isola:

läst texter och svarat på frågor och hej och hå. rätt långtråkigt men man måste väl.

är d komvux eller högskolegrejer?

isola: vad åt du för ngt? jag åt en macka och drack ett glas nyponsoppa mv fantasilös

d blev mackor å lite röror, rester från knytiset igår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad i hela friden var det för ett läppbalsam?

Bobbi brown. Väldigt vårdande,  räcker i ett år, ej testad på djur. bästa skiten jag någonsin har haft.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är d komvux eller högskolegrejer?

d blev mackor å lite röror, rester från knytiset igår

komvux fortfarande. gud så segt det går. får bara läsa ett fåtal poäng per termin också pga snål kommun. ångrar att jag inte pluggade någon kurs på distans när jag hade praktik och sedan jobb pga hade ju sluppit plugga allt på komvux sedan då.

gottigt


   
SvaraCitera
Kudhos

Hej!

Har beställt ett vinthundshalsband åt Ruby. Ska på utflykt till en herrgård med henne sen och ta en kopp kaffe.

Sen ska jag plugga klart 3D, börja tentaplugga, och sen ikväll göra lite mer på min spelmotor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Hej!

Har beställt ett vinthundshalsband åt Ruby. Ska på utflykt till en herrgård med henne sen och ta en kopp kaffe.

Sen ska jag plugga klart 3D, börja tentaplugga, och sen ikväll göra lite mer på min spelmotor. 

Med brodyr på?

Sånt där datamojs förstår inte vi gamla tanter 🙁


   
SvaraCitera
mynona

isola: går du alltid samma rutt?

Nja, inom samma område, men med vissa variationer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittat närliggande skog + plockat svamp. happy.


   
SvaraCitera