Aviseringar
Rensa alla

Hej


Ämnesstartare

isola: Har ni varit kreativ på senaste tiden?

det har nog aldrig hänt, utöver det genomarbetade slösurfet.


   
SvaraCitera
nubbie

Hittade ett spannande rrecept pa nyttig kladdkaka idag! Fanns pa DN, ar nu extra taggad pa att aka hem sa jag kan provbaka den Rodnar


   
SvaraCitera

Spelade stairway to heaven på gitarr för 10000000 gången i mitt liv.
Snart sitter den...


   
SvaraCitera
mynona

isola: Det var ju bra. Kronis klor är ju ej så mjuka.

Ja. Det var väl värt pengarna dessutom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja. Det var väl värt pengarna dessutom

var det en grej eller boende? boende är ju rätt värt


   
SvaraCitera
mynona

isola:

var det en grej eller boende? boende är ju rätt värt

Nej, framkallade bilder från Fujifilm som föreställer mig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Nej, framkallade bilder från Fujifilm som föreställer mig själv. 

Aha. vad ska du göra med dem?


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Aha. vad ska du göra med dem?

Mamma ville ha en till porträtt så jag tog två för att ha en i reserv. Och när jag ändå höll på tänkte jag att det var lika bra att framkalla de få foton som någonsin har blivit lyckade på mig så har jag bevis på att det går att få såna på mig, för annars lär det aldrig bli av att framkalla foton på mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Mamma ville ha en till porträtt så jag tog två för att ha en i reserv. Och när jag ändå höll på tänkte jag att det var lika bra att framkalla de få foton som någonsin har blivit lyckade på mig så har jag bevis på att det går att få såna på mig, för annars lär det aldrig bli av att framkalla foton på mig. 

Aha. Är hon en sådan som ramar in och har en massa foton på dig hemma?


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

hey sugar

så ambitiöst.

jag med. och druckit kaffe i hopp om pigghet.

Det är mycket att förbereda. Tidigare kurser har varit i Java genom en helt annan kompilator. Så jag måste lära mig den här nya kompilatorn samt C++11.  Begriper språket i sin helhet, men jag letar efter något intressant att testa göra. Men enda jag hittar är typ pdf böcker på 500+ sidor. 

🙁

*nästa blad*

Gott med mat. nom nom nom nom


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Aha. Är hon en sådan som ramar in och har en massa foton på dig hemma?

Ja. Eller; hon har för närvarande två, ett när jag var barn och en bedräglig solstråle, och en när jag var ca 13 och hade stora glasögon och inget smink. Varför inte ett på mig nu när jag har uppnått någon form av utseendemässig reformering till det bättre *insert oändliga mängder jante för att inte bli lynchad *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har kollat på idol, det va skit bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

masken11:
jag har kollat på idol, det va skit bra 

nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Det är mycket att förbereda. Tidigare kurser har varit i Java genom en helt annan kompilator. Så jag måste lära mig den här nya kompilatorn samt C++11.  Begriper språket i sin helhet, men jag letar efter något intressant att testa göra. Men enda jag hittar är typ pdf böcker på 500+ sidor. 

🙁

*nästa blad*

Gott med mat. nom nom nom nom

jaa mat är bäst. vad har du ätit idag boy?

mynona:

Ja. Eller; hon har för närvarande två, ett när jag var barn och en bedräglig solstråle, och en när jag var ca 13 och hade stora glasögon och inget smink. Varför inte ett på mig nu när jag har uppnått någon form av utseendemässig reformering till det bättre *insert oändliga mängder jante för att inte bli lynchad *

aw. min förälder har bilder av sina ungars husdjur ist haha
eller finns en barnbild med samlade barn iof


   
SvaraCitera

Nej inte kreativ ett dugg. Finns ju inget att göra i blekinge. Har bara bowlat idag men kom sist. 🙁


   
SvaraCitera