Aviseringar
Rensa alla

Hej


Kudhos

bajs sjuk


   
SvaraCitera

reben:
dricker kaffe
ska försöka söka 1 jobb
sen kmr zymba då ska vi äta mat

Vad för jobb? 


   
SvaraCitera

Kudhos:
bajs sjuk

Krya Hjärta


   
SvaraCitera

Xuzkie:
Sitter på en bänk i skolan i väntan på lektion... Vet inte vart vi ska vara... Så är man förkyld nu också Ledsen

Kudhos:
bajs sjuk

Krya på er båda två! Hjärta


   
SvaraCitera
reben

KattenKatarina:

Vad för jobb? 

ett där man pratar i telefon


   
SvaraCitera

reben: ett där man pratar i telefon

Låter som ett hemskt jobb. Ledsen


   
SvaraCitera
reben

ekivok ekvilibrist:

Låter som ett hemskt jobb. Ledsen

ne jag e ganska bra på de 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KattenKatarina:

Krya på er båda två! Hjärta

Glad


   
SvaraCitera

reben: ne jag e ganska bra på de

Men att prata hela tiden med folk som man inte känner? De flesta är väl snälla och lätta att ha att göra med iofs...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter och smiskar ihop en ny hemsida till restaurangen, typ det jag orkar med. Är hemma sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KattenKatarina:

Hur gick det hos tandläkaren?

det gick bra tycker jag. tand lagad och jag lite fattigare än innan.

KattenKatarina:
Har också varit hos tandläkaren idag. Klockan 7:10.. jag somnade nästan när tandläkaren stoppa in "gummisnoddar/gummiband" mellan mina tänder. 

Kom 7 minuter försent till skolan Mycket glad Inte någon otillåten frånvaro i alla fall, det var ju p.g.a tandläkaren.

Har "varit" med min bästa vän och spelat Sims 2.

Funderat på mitt liv.

Jag har känt ångest över att jag inte har gjort något med mitt liv, än. Jag fattar inte varför egentligen, jag är bara ett barn.

Längtat till våren p.g.a två anledningar: 1. Jag ska börja i ett "band" - eller vad man ska kalla det - via musikskola och öva bl.a sång, gitarr, trummor ("bandet" heter Rockverkstaden, hihi). 2. Jag älskar våren helt enkelt Hjärta

Känt mig väldigt glad, eftersom jag har allt jag behöver. Och skänkt en tanke på de som har det illa ställt i sitt liv.

Ätit jäääääääättegod mat (enligt mig alltså) Mycket glad

Jag har missat en buss.

Jag har fryst - på busshållplatsen. 

Jag har halkat ute, i snön (eftersom våran skolgård är täckt av is och på det ligger ett litet lager med snö på.. så det var inte bara jag som ramlade idag, hehe).

Har skrattat åt namnet Anslem (inte just precis åt namnet Anslem, men jag läste analslem xD).

Och lite till Glad

det var tidigt! hade du mycket att laga?

åh haha sju min för mig är att komma i tid Rodnar

så roligt med bandet!

amsi:
hej, kom nyss två timmar sent till skolan, tänkte bättre sent än aldrig, åt på vägen, så har vi redan slutat +_+

vf ogillar du tandläkaren?

xakt. en gång kom jag fem min innan dagens slut men jag var nöjd över att tog mig iväg iaf.
dels är det ju pengarna men också pga backen man behöver gå uppför för att komma till mottagningen. får sådan hjärtklappning och andnöd att jag nästan svimmar. riktigt obehagligt och håller i sig en bra stund efteråt. ska iväg och kolla mitt hjärta pga det pga har bara blivit värre. uhu.


   
SvaraCitera
Draug

Har tvingat igång min gamla skrivare, det gick förvånansvärt lätt! trodde att den skulle börja gnälla efter drivrutiner o skit, men det hade kunnat bli lite problematiskt eftersom jag har dom på skiva och denna laptop har inte en cd-läsare. Hade ju iofs gått att hämta på nätet relativt fort men nu slapp jag det! jävligt gött sällan allt funkar automatiskt och problemfritt. Nu får jag mer tid att ägna mig åt mitt nya tatueringsmotiv! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Har tvingat igång min gamla skrivare, det gick förvånansvärt lätt! trodde att den skulle börja gnälla efter drivrutiner o skit, men det hade kunnat bli lite problematiskt eftersom jag har dom på skiva och denna laptop har inte en cd-läsare. Hade ju iofs gått att hämta på nätet relativt fort men nu slapp jag det! jävligt gött sällan allt funkar automatiskt och problemfritt. Nu får jag mer tid att ägna mig åt mitt nya tatueringsmotiv! 🙂

nice! vad är det för ngt?


   
SvaraCitera
Draug

isola: nice! vad är det för ngt?

b106_silver_a_600.jpg

Tänkte använda lite olika motiv ifrån denna och skissa ihop en egen version!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
xakt. en gång kom jag fem min innan dagens slut men jag var nöjd över att tog mig iväg iaf.
dels är det ju pengarna men också pga backen man behöver gå uppför för att komma till mottagningen. får sådan hjärtklappning och andnöd att jag nästan svimmar. riktigt obehagligt och håller i sig en bra stund efteråt. ska iväg och kolla mitt hjärta pga det pga har bara blivit värre. uhu.

är ju framsteg eftersom jag låg hemma nästan hela förra terminen

uh så jobbigt, har du inte försäkring? 

du måste kolla upp, viktigt!


   
SvaraCitera