Aviseringar
Rensa alla

Hej! 🙂


Ämnesstartare

Min första tråd!Vilka är ni?Hur mår ni?Vad gör ni?Jag antar att denna sida är ungefär som flashback fast för yngre människor? 


   
Citera
duden

Hej på dig, mår väl bra antar jag 


   
SvaraCitera

Hej, sitter här och skjuter upp min välbehövliga sömn som vanligt.


   
SvaraCitera
duden

Ruttenfisk:
Hej, sitter här och skjuter upp min välbehövliga sömn som vanligt.

Same Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Hej, sitter här och skjuter upp min välbehövliga sömn som vanligt.

Men åh, samma. Så svårt att vända tillbaks dygnsrytmen också.


   
SvaraCitera
duden

Hur gammal är du? Vad gillar du att göra?


   
SvaraCitera

Finns mycket SD och annat random skit här men också medelklass-vänstern. Många är inte ungdomar... Galen


   
SvaraCitera
myten

Tja! Slökollar lite serier och gör som resterande när de gäller sömnen typ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:
Hur gammal är du? Vad gillar du att göra?

Älskar att det är nytt år nu så kan säga att jag fyller 15 i år!Jag gillar att träna, men sedan kollar jag på massa serier och en del dokumentärer har jag också tid för. Själv då? 🙂


   
SvaraCitera
duden

episode:

Älskar att det är nytt år nu så kan säga att jag fyller 15 i år!Jag gillar att träna, men sedan kollar jag på massa serier och en del dokumentärer har jag också tid för. Själv då? 🙂

Jag e 17 år, snart 18 🙂
Gillar också att kolla på dokumentärer och är ofta nedgrävd i nån bok. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:

Jag e 17 år, snart 18 🙂
Gillar också att kolla på dokumentärer och är ofta nedgrävd i nån bok. 

Hmm, läser inte så jätte mycket. Men det händer väl.Just nu är jag inne i Looking for Alaska. Har tappat räkningen hur många gånger jag läst den nu. Älskar att läsa om böcker.Vad kollar du på för dokumentärer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Finns mycket SD och annat random skit här men också medelklass-vänstern. Många är inte ungdomar... Galen

Vad definieras som ungdom då? Enligt wikipedia:"Ungdom, ofta förknippat med tonåring, är den period då man fortfarande är ung, men inte längre barn (förutom inom juridik om man fortfarande är under den myndighetsålder som är satt i den statman bor)."När slutar man vara ung?


   
SvaraCitera
duden

episode:

Hmm, läser inte så jätte mycket. Men det händer väl.Just nu är jag inne i Looking for Alaska. Har tappat räkningen hur många gånger jag läst den nu. Älskar att läsa om böcker.Vad kollar du på för dokumentärer?

Det blir oftast nån som handlar om historia, vetenskap eller samhälle. Du då?


   
SvaraCitera

episode: Jag antar att denna sida är ungefär som flashback fast för normala människor?

ja, typ. 
välkommen! :)) 


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Många är inte ungdomar...

Jo, de flesta är under 30! Tumme upp


   
SvaraCitera