Aviseringar
Rensa alla

Hej


Ämnesstartare

Hej jag har lagt ut denna tråd och fått att jag ska väga 82 för min längd men tror det är vuxen bmi är det det. inget snack om saker som inte svarar på min fråga.. väger nu 93 och är 182 och är ganska bred i min benstomme. Håller på med styrke träning nu i typ 2 veckor vet att det kommer bli gå ner sedan gå upp för muskler mm  (men svara på min fråga vad ska jag väga)


   
Citera
Ämnesetiketter

Guh orka bry sig om hur man ska väga. 


   
SvaraCitera
Cobrak

Det finns inget ska utan enbart ett kontrollbehov som intalar dig det. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Bry dig inte ett skit om vågen! (Om du inte rasar i vikt förstås och kanske drabbats av något) Ha helt andra mål och mätningar. T ex vikt du tar i olika övningar. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Såg din ålder nu. Träna inte för hårt, så att du inte sliter ut dig i förtid. Du har troligen inte växt klart. 


   
SvaraCitera
Jonte9

rotorblad: hur 


   
SvaraCitera

Snacka med en PT på ett gym. Glad


   
SvaraCitera

xPeaceHD:
Hej jag har lagt ut denna tråd och fått att jag ska väga 82 för min längd men tror det är vuxen bmi är det det. inget snack om saker som inte svarar på min fråga.. väger nu 93 och är 182 och är ganska bred i min benstomme. Håller på med styrke träning nu i typ 2 veckor vet att det kommer bli gå ner sedan gå upp för muskler mm  (men svara på min fråga vad ska jag väga)

Fin yt kanal du har, gillar du madmax? 


   
SvaraCitera

rotorblad:
Guh orka bry sig om hur man ska väga. 


   
SvaraCitera

Satsa på att skaffa hälsosamma vanor som du trivs med, x antal kilon säger inte särskilt mycket så det är inte något man ska hänga upp sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:

Fin yt kanal du har, gillar du madmax? 

Har 100h på det och spelat ut det 3ggr på inte ens ett år så tror det... xD men tack att dy kolla in 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok tack för svaren (Ska tänka på det med att inte bry sig om vad man väger 🙂 )


   
SvaraCitera

xPeaceHD:
Ok tack för svaren (Ska tänka på det med att inte bry sig om vad man väger 🙂 )

Har också mycket i BMI och är i princip vuxen (trist att erkänna dock).
Är 187cm och väger 106kg.

Nog har man ett par trivselkilo men äsch, så farligt är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvansson:

Har också mycket i BMI och är i princip vuxen (trist att erkänna dock).
Är 187cm och väger 106kg.

Nog har man ett par trivselkilo men äsch, så farligt är det inte.

Över 100 sträcket ska jag aldrig över fast om jag är vuxen... om det inte är muskler da då är det en annan femma 😀


   
SvaraCitera

xPeaceHD:

Har 100h på det och spelat ut det 3ggr på inte ens ett år så tror det... xD men tack att dy kolla in 😀

Aah jag ä subb sen tidigt xD


   
SvaraCitera