Aviseringar
Rensa alla

Hej!


Ämnesstartare

Hejhej! 

Jag är en 15 årig tjej som skulle behöva lite hjälp/tips när det gäller sex.

Jag och min pojkvän(23) har varit tillsammans i 1 år nu & jag vill så gärna ha sex med honom för jag känner mig trygg med honom & han vet att jag inte är "ung och dum" som många andra i min ålder.
INNAN någon säger "ni är på helt olika stadier i livet, han utnyttjar dig bara för sex" så kan jag redan tala om att det inte är så för oss. Han vet att jag är väldigt noga med vem jag kommer ha sex med första gången, att jag inte kommer vara med någon som sedan kommer lämna mig direkt efter, som vissa vidriga människor gör.

MEN, över till problemet:

Jag kan inte slappna av när vi väl ska försöka, detta beror inte på att jag inte är tillräckligt kåt, för det är jag alltid när vi försöker, jag känner mig otroligt trygg med honom osv.

När jag försöker få in ett finger så gör det ont, eller jag inbillar mig snarare sagt att det kommer göra väldigt ont. Det beror på att jag spänner mig & inte kan slappna av. Har någon tjej, som inte är dryg, något tips på hur jag ska sluta spänna mig osv? Vore jättesnällt med lite hjälp haha!

Kan även tillägga att jag för övrigt beter mig & ser ut som 20 år, enligt andra. Kan vara därför jag inte har kompisar i min ålder heller haha.

Dryga/Onödiga kommentarer anmäls! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Räcker inte en tråd?


   
SvaraCitera

Slappna av och anmäl mig


   
SvaraCitera
b1son

fan vilken äcklig snubbe du verkar va tillsammans med


   
SvaraCitera
b1son

"att jag inte kommer vara med någon som sedan kommer lämna mig direkt efter, som vissa vidriga människor gör."

vilka e d du menar e vidriga här


   
SvaraCitera