Aviseringar
Rensa alla

Hej fråga om analsex


Ämnesstartare

Hej, ja har haft analsex kanske 30 ggr me min kille. De gör jätteont. Han har 23 cm o vet de mycket. Ja vill ha de för han gillar de jättemycket men undrar om de alltid kommer göra så ont när han kommer in, sen gör inte ont, o sen när han tar hårdare gör de ont igen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Förbered stjärten ordentligt med några fingrar, glidmedel och kanske någon sexleksak storlek mindre. Sen så borde han kanske tänka på att ändtarmen inte går speciellt djupt, innan den vinklar sig uppåt. Har han en stor penis, så stöter han antagligen därför också mot tarmväggen, vilket gör ont. Håll emot honom med en hand, vetja.


   
SvaraCitera

sluta ha det istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack biofeld. Men han säger han gillar o vara helt inne o ja gillar verkligen att han får njuta liksom. Ska prova med dildo innan.

OF 5: nej ja vill att han ska få leva ut sina fantasier o han låter mig leva ut mina [wink]


   
SvaraCitera

lisa_171717:

nej ja vill att han ska få leva ut sina fantasier o han låter mig leva ut min

Då får du väl leva med att det kommer göra ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, får väl leva me de då...


   
SvaraCitera

23cm dasse [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja den e bautastor...gillar [bigsmile]


   
SvaraCitera

[chocked]

Intressant.


   
SvaraCitera

Vad är det för sepekille som gör illa dig för sin egna skull? Fy blä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han gör mig inte "illa". Han gör allt ja vill o vill han ska njuta av allt han gillar också


   
SvaraCitera

Titta inte på mig, jag har inga erfarenheter gällande analsex. [sad]


   
SvaraCitera

lisa_171717:

bautastor


   
SvaraCitera
oktan

Smörja INTE med tigerbalsam innan!


   
SvaraCitera

Förbered timmar innan. Börja litet med t.ex. ett finger eller en liten dildo och rör dig sedan uppåt, sakta men säkert. Skaffa sedan en buttplugg och stoppa upp, då den stoppar analringen från att gå ihop igen. Slutligen använd rikligt med någon typ av glidmedel, artificiellt eller matolja som exempel.


   
SvaraCitera