Aviseringar
Rensa alla

hej här får ni en officiell ursäkt


Skulle ni kunna prata om mig en stund?
Skulle kännas bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Skulle ni kunna prata om mig en stund?
Skulle kännas bra.

ok tack för sarkasmen d behövs verkligen 


   
SvaraCitera

amsi:

ok tack för sarkasmen d behövs verkligen 

vaaad Rodnar
vet ej hur du tolka.. men menade inte så..
tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d kske ska plocka bort dina "privilegier" nurå ett tag så du inte får ryck och låser någon eller på annat vis missbrukar mod-arbetet? 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: d kske ska plocka bort dina "privilegier" nurå ett tag så du inte får ryck och låser någon eller på annat vis missbrukar mod-arbetet? 🙁

Ett tips, reta inte upp henne just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Ett tips, reta inte upp henne just nu.

det är ej avsikten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: det är ej avsikten

Jag förstår, men jag vet hur jag själv är när jag mår dåligt och att skriva på det sättet skulle iaf reta upp mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tar ingen nu eftersom den jag fått får mig att kräka flera ggr om dagen men min psykiatriker är uppenbarligen dum i huvudet eftersom hon inte kontaktar mig och hjälper mig trots lämnat meddelande på telefonsvarare, vill undvika ångestdämpande så mkt som möjligt 
lol

Du tar ej stabiliserande heller? Uh läkare som ej ringer upp är hemskt. Ringde och tjatade typ dagligen i nästan två veckor när jag äntligen blev uppringd av läkare som skyllde på semester. Sade då att jag varenda gång jag ringt och bett om att bli uppringd hade frågat sköterskan om han var på jobbet den dagen och det hade han varit, alla dagar. Han blev då tyst och sen ba ja eh ja men eh. Mupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
d kske ska plocka bort dina "privilegier" nurå ett tag så du inte får ryck och låser någon eller på annat vis missbrukar mod-arbetet? 🙁 

kanske bäst att ta det med andré lr ngt

Fantastiskt:
Skulle ni kunna prata om mig en stund?
Skulle kännas bra.

:SS


   
SvaraCitera

isola:

kanske bäst att ta det med andré lr ngt

:SS

haha men ååh
det va kommentar till fkpaw, telefon o amsi..
vet inte om det gjorde saken bättre...

tar tillbaks det.. det hände aldrig Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

haha men ååh
det va kommentar till fkpaw, telefon o amsi..
vet inte om det gjorde saken bättre...

tar tillbaks det.. det hände aldrig Oskyldig

Att de skulle prata om dig  ist för hur dåligt hon mår lr? Fattar att du ej menade ngt illa men jag hade iaf blivit rätt ledsen om jag öppnat mig och skrivit om någonting jobbigt och sedan fått ett sådant svar uhu.


   
SvaraCitera

isola:

Att de skulle prata om dig  ist för hur dåligt hon mår lr? Fattar att du ej menade ngt illa men jag hade iaf blivit rätt ledsen om jag öppnat mig och skrivit om någonting jobbigt och sedan fått ett sådant svar uhu.

Aa jo.. om man ska hårddra det till worst case scenario så kanske..
det kanske man ska..

förlåt amsi!

(Va absolut inte så jag menade Rodnar )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är alltid agressiv och stingslig.


   
SvaraCitera

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
d kske ska plocka bort dina "privilegier" nurå ett tag så du inte får ryck och låser någon eller på annat vis missbrukar mod-arbetet? 🙁 

jag missbrukar inte att jag är moderator för att jag är psykiskt sjuk, det gör mig inte till en grönsak. vänligen var mer förstående och tänk till en extra gång innan du kommenterar saker. 


   
SvaraCitera