Aviseringar
Rensa alla

hej hej


Ämnesstartare

Nu är det verkligen nog och jag vill bara ta livet av mig igen. vad gör jag nu.vad
ingen akuten och ingen larmcentral. har fått nog av dem.


   
Citera
Ämnesetiketter

Drick dig full och softa lite ikväll! [y]


   
SvaraCitera

kebabkurt:

ingen akuten och ingen larmcentral

Ring en vän, prata med dina föräldrar, gå ut, gå och lägg dig, sup, spring tills benen inte håller, annat fysiskt arbete, gråt, skrik, sjung, lyssna på musik, ät, rök, elda något, slå något, rita, runka, knulla, skriv, läs, kolla på film.

Sen finns det ju ett alternativ kvar, tänker inte förringa det.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redan gjort. är full, har softat. spär bara på allting


   
SvaraCitera

gå och lägg dig. nu.


   
SvaraCitera

oj såg så surt ut... men inte värt att sitta uppe nu kebabkurt med de där tankarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Ring en vän, prata med dina föräldrar, gå ut, gå och lägg dig, sup, spring tills benen inte håller, annat fysiskt arbete, gråt, skrik, sjung, lyssna på musik, ät, rök, elda något, slå något, rita, runka, knulla, skriv, läs, kolla på film.

Har gjort/försökt göra allt det där förutom runkta och knulla. Men vill ej det så det räknas ej. nu då vca


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

oj såg så surt ut... men inte värt att sitta uppe nu kebabkurt med de där tankarna.

an inte sova. tankarna är alltid där. och kan absolut inte sova nu för väntar på att någon ska svara så att jag vet att den är hemma och säker och trygg och utaom fara. kan inte sova kan inget


   
SvaraCitera

kebabkurt:

an inte sova. tankarna är alltid där. och kan absolut inte sova nu för väntar på att någon ska svara så att jag vet att den är hemma och säker och trygg och utaom fara. kan inte sova kan inget

ah okej.. fint av dig att tänka på den men den kanske har däckat? [crazy] tror den har kommit hem i trygghet. sällan något skulle hända. tycker du ska lägga dig och kolla på film eller liknande.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

nu då vca

Ta din mp3/telefon o dra ut med RIKTIGT hög musik i öronen. Ta inte på dig speciellt mycket, du ska frysa(eller inte, eftersom du är full). Gå. Spring. Stanna inte innan du hittar ett tyst ställe att sitta ner på. Sätt dig där och lyssna på musik. Då kommer du fatta varför.


   
SvaraCitera

join993:

Ta din mp3/telefon o dra ut med RIKTIGT hög musik i öronen. Ta inte på dig speciellt mycket, du ska frysa(eller inte, eftersom du är full). Gå. Spring. Stanna inte innan du hittar ett tyst ställe att sitta ner på. Sätt dig där och lyssna på musik. Då kommer du fatta varför.

vad snackar du om? ska han ut och springa full? varför??? [confused] och vad kommer han fatta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ah okej.. fint av dig att tänka på den men den kanske har däckat? [crazy] tror den har kommit hem i trygghet. sällan något skulle hända. tycker du ska lägga dig och kolla på film eller liknande.

Fick nu reda på att den ör hemma och säker. Så det är bra. Men kan ändp inte sova. vill inte sova. vet att det lpter väldigt dåligt och väldigt fånig men jag vill bara dö. vill inte leva. ka n inte leva. fingerar inte här, eller någon annan stans,.


   
SvaraCitera

kebabkurt:

fingerar inte här, eller någon annan stans,.

spelar full. det är bra. fint. duktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Ta din mp3/telefon o dra ut med RIKTIGT hög musik i öronen. Ta inte på dig speciellt mycket, du ska frysa(eller inte, eftersom du är full). Gå. Spring. Stanna inte innan du hittar ett tyst ställe att sitta ner på. Sätt dig där och lyssna på musik. Då kommer du fatta varför.

Men kan inte öspringa pga kronisk skada nöthjärna! och redan varit ute och frusit och lyssnat på döhög musik. och suttit och varit tyst överallt. fatta varför vad? fan pratar du om egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

spelar full. det är bra. fint. duktigt.

alltid lika trevlig eller hur. jag försöker vara så trevlig jagkan mot dig men du kan inte hålla dig eller hur.


   
SvaraCitera