Aviseringar
Rensa alla

hej hej hemskt mkt hej! :c


Ämnesstartare

sitter här i kylan kylan känns som en svepande vind som viskar i mitt öra att snart är sommaren här. té värmer mina frusna händer som om blodet inte dit vill nå för det är i full gång med att cirkulera i min hjärna för aj där tänker jag allt för mycket. älskar te, sitter med cigaretten och gör runda ringar precis lika runda som din vackra navel känner doften av hallon te komma å nej jag hatar vintern jag hatar allt sitter här med kopp te ska mysa ner i min säng under en filt och läsa böcker och flyta in i dess värld kanske läser jag om en flicka som jag som dricker te men på någon stans på vägen tappade jag mig själv ord flyter ut som en drake som sprutar eld men ack ack så släcker en dreglandes hitler min eld och gör mig vill knarka äta piller ner alla piller i mig älskar piller vill känna din manliga doft på min kudde och se på dig medan du sover och känna hur jag trippar in i magins värld min magsäck är tom men full av smulor från dessa underbara piller knark knark knark weeeeed a l c o h o l röd vin cigg

bla bla bla

är det bara jag som tröttnat på alla dessa TEDRICKANDE människor som läser böcker knaprar piller och skriver fjantiga poesier...eller gillar vi det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Te är skitäckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Tea! *fniss tristess*
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Mr Tea! *fniss tristess*

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ere inte han som är med i reklam på tv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om dom tjatar om att dom gör det gillar jag dom inte, annars bryr jag mig inte. Jag gillar te, jag gillar att läsa, jag gillar piller och skriver bra poesi, finns en tråd på um om du vill läsa.

OBS i teet ska det vara minst 5-6 sockerbitar annars är det inte gott.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=280746

Fin tråd föresten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Om dom tjatar om att dom gör det gillar jag dom inte, annars bryr jag mig inte. Jag gillar te, jag gillar att läsa, jag gillar piller och skriver bra poesi, finns en tråd på um om du vill läsa.

men det är ok gillar dig [crazy] du är en ok "tedrickare" hållar med dina ord jag gillar ej sånna som tjatar exakt my point...tack för komplimangis


   
SvaraCitera

Te är äkligt poesi är långtråkigt 😀
De e varm choklad i nappflaska som gäller! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Mr Tea! *fniss tristess*

lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lSebbel93l:

Te är äkligt poesi är långtråkigt 😀
De e varm choklad i nappflaska som gäller! [bigsmile]

Te är äckligt poesi är fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

lulz

älskar hur du alltid e i mina trådar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

älskar hur du alltid e i mina trådar [crazy]

gillarej å dina trådar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men det är ok gillar dig du är en ok "tedrickare" hållar med dina ord jag gillar ej sånna som tjatar exakt my point...tack för komplimangis

Okej tack så mycket hemskt mycket tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

gillarej å dina trådar 😛

ehm vad sa du nu? gillar du inte mina trådar? ofta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAHA... gillar dig o dina trådar! missuppfatta...tur där du hade annars jag blev arg haha aa like u 2 big boy 😉


   
SvaraCitera