Aviseringar
Rensa alla

Hej igen! (frisörtråd)


Ämnesstartare

Dessa ensamma tidiga mornar på um........... jävla sjusovare ni är.

Hur vill ni att era frisörer ska uppträda?

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

isola:

Le snällt, men vara totalt knäpptyst (Du röstade på detta alternativ)

Kombinerat med en litenliten stunds kallprat, kanske. Om hår. Vill inte diskutera relationer, hennes semesterresor eller pågående byggnationer i området.
Babblar gärna annars, men ej med frisörer i stolen. Ne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner typ frisören jag går till så det är klart vi pratar. har aldrig klippt mig hos en random. kan återkomma när det är gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

änner typ frisören jag går till så det är klart vi pratar. har aldrig klippt mig hos en random. kan återkomma när det är gjort.

Med vad tror du att du skulle känna dig mest bekväm?
Nästa gång du klipper håret så kan du gå till en främling, bara på kul. Läxa från mig.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nästa gång du klipper håret så kan du gå till en främling, bara på kul.

måste till en främling den gången ändå eftersom jag inte bor kvar där jag bodde typ [sad] tror jag är mest bekväm med att prata hår ba. tystnad är trevligt sålänge det inte är tryckt stämning.


   
SvaraCitera
Tyrael

isola:

Le snällt, men vara totalt knäpptyst (Du röstade på detta alternativ)

När jag går till frisören (vilket är aldrig längre, oj vad man sparar på att klippa själv) nickar jag helst till ett pinsamt antal gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

nickar jag helst till ett pinsamt antal gånger.

aka somnar?

enhimmelskdrog:

måste till en främling den gången ändå eftersom jag inte bor kvar där jag bodde typ

bor du hos din mamma nu?

enhimmelskdrog:

tystnad är trevligt sålänge det inte är tryckt stämning.

tidningar!!!
tycker att det är jättemysigt att bara sitta där och bläddra i tidningar och läsa om skandalen att Vickan träffat en man av pöbeln osv, medan jag ibland tittar upp och ler lite medan jag inspekterar arbetet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kallprata lite allmänt en stund (Du röstade på detta alternativ)

isola:

Annat:

eller prata sport med mig.

Dock går jag inte till frisörer. Jag sköter friseringen själv [cool]


   
SvaraCitera

isola:

Prata på om hår. Uteslutande hår. (Du röstade på detta alternativ)

Alltså typ detta.

Har inget gemensamt med min frisör, och hon är ej en sån som snackar mycket. Diskuteras något så diskuterars håret.

Har inget emot detta. Visst hade det varit chill med någon som man kunde samtala om annat med, men så länge jag ej känner en person brukar jag ej göra sånt.

Småprata är fan inte coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar prata med min.


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Berätta om sig själv och invänta "mhm.."

Min fd frisör gjorde så varje gång. Det är perfekt för hon tjatade om hennes misslyckade äktenskap och jobbiga mamma och jag sa bara "aha okej" hela tiden samtidigt som jag läste en tidning. Perfekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Babblig. Fråga och prata om allt! (Du röstade på detta alternativ)

isola:

Vill inte diskutera relationer, hennes semesterresor eller pågående byggnationer i området.

Prata inte om det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Prata inte om det då.

Det är ju den som börjar. Jag sitter väl inte där och ba nu ska vi se... jag har nu träffat en ny man, men för dig är väl allt nytt med mig för du har inte träffat mig förut blbala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Le snällt, men vara totalt knäpptyst (Du röstade på detta alternativ)

Intalar mig att dem fokuserar på sitt jobb då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är ju den som börjar. Jag sitter väl inte där och ba nu ska vi se... jag har nu träffat en ny man, men för dig är väl allt nytt med mig för du har inte träffat mig förut blbala

Led in samtalet på något annat då, ett samtal är ömsesidigt och man kan inte beskylla endast den ena för att samtalsämnet är trist.


   
SvaraCitera