Aviseringar
Rensa alla

Hej igen! (frisörtråd)


Ämnesstartare

isola:

Babblig. Fråga och prata om allt! (Du röstade på detta alternativ)

Jämför frisör med terapi ibland [wink]

isola:

Dessa ensamma tidiga mornar på um........... jävla sjusovare ni är.

Har alltid undrat om du går upp så tidigt eller inte gått och lagt dig. Ibland är det klockan 04 du spammar trådarna ju [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Led in samtalet på något annat då, ett samtal är ömsesidigt och man kan inte beskylla endast den ena för att samtalsämnet är trist.

Fast jag vill nog inte prata övht just då, utom kanske om hår. Sen vill jag bara sitta och bläddra i en tidning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast jag vill nog inte prata övht just då, utom kanske om hår. Sen vill jag bara sitta och bläddra i en tidning.

Förstår inte hur man kan vilja bläddra i så vansinnigt trista tidningar när en fullgod konversationspartner finns till buds, men du gör som du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ar alltid undrat om du går upp så tidigt eller inte gått och lagt dig. Ibland är det klockan 04 du spammar trådarna ju [surprised]

Jodå, har sovit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill inte diskutera relationer, hennes semesterresor eller pågående byggnationer i området.
Babblar gärna annars, men ej med frisörer i stolen. Ne.

sist jag var hos frisören pratade hon om sin 3-åriga son i 40 minuter och frågade om uppfostringstips, typ. Det var mysigt, kände mig vuxen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jodå, har sovit.

duktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

sist jag var hos frisören pratade hon om sin 3-åriga son i 40 minuter och frågade om uppfostringstips, typ. Det var mysigt, kände mig vuxen [smile]

aw bra
vad kom du med för tips? (förutom aga)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad kom du med för tips? (förutom aga)

vi pratade mest om nackdelar vs fördelar med överbeskyddande/hårda föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat: (Du röstade på detta alternativ)

Aldrig besökt en professionell frisör, vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Le snällt, men vara totalt knäpptyst (Du röstade på detta alternativ)

Brukar ljuga ibland när vissa frågar vad jag arbetar med, om jag studerar o.s.v. Känns ju inget vidare.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVEII:

Brukar ljuga ibland när vissa frågar vad jag arbetar med, om jag studerar o.s.v. Känns ju inget vidare.. :/

mm [sad]
hade ej fast jobb när jag klippte mig förut och råkade säga att jag hade det och hon ba åh vilken förskola då och jag ba ehh den där duvet uppe i backen.. (som en total dumbom)

Jungman Jansson:

Aldrig besökt en professionell frisör, vet ej

testa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

råkade säga att jag hade det och hon ba åh vilken förskola då och jag ba ehh den där duvet uppe i backen..

Haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Le snällt, men vara totalt knäpptyst (Du röstade på detta alternativ)

Har klippt mig hos en person som gick att prata med, men i övrigt så föredrar jag om de är tysta i den mån det är möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

bor du hos din mamma nu?

man kan väl säga det!

isola:

tidningar!!!

jaaa, enda gången jag läser skvallertidningar är hos frisören [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kallprata lite allmänt en stund (Du röstade på detta alternativ)

vill inte sitta i mer än 1 timme och prata om dens eller mitt liv


   
SvaraCitera