Aviseringar
Rensa alla

Hej igen raringar!!!


Ämnesstartare

Och hur länge har varit borta härifrån??? Känns som år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Åååååååååh

Rodnar

S3ON: Frågan är vad du har haft för dig för kuuuuuuul?

Åh, jadu... Har gjort massor! Jag tror att jag avreggade förra sommaren typ? Så nästan ett år sen. Jag har varit i USA för första gången då jag besökte New York! Var ashäftigt. Såg även Bernie Sanders tala då, vilket var sjukt mäktigt!!! Cool Var i Lesbos en sväng i mars och volontärarbetade på ett flyktingläger, det var omtumlande men också väldigt givande. Glad Den senaste tiden har jag dock mest bara pluggat, har nyligen lämnat in min uppsats som sagt så det är det som tagit mest tid. 

Vad har du haft för diiiig? Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
God kväll. 
Det var bara en tidsfråga innan du skulle återvända. Nästan alla gör det, förr eller senare. 
Välkommen tillbaka! 

Haha, kanske det! Tack! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Rodnar

Åh, jadu... Har gjort massor! Jag tror att jag avreggade förra sommaren typ? Så nästan ett år sen. Jag har varit i USA för första gången då jag besökte New York! Var ashäftigt. Såg även Bernie Sanders tala då, vilket var sjukt mäktigt!!! Cool Var i Lesbos en sväng i mars och volontärarbetade på ett flyktingläger, det var omtumlande men också väldigt givande. Glad Den senaste tiden har jag dock mest bara pluggat, har nyligen lämnat in min uppsats som sagt så det är det som tagit mest tid. 

Vad har du haft för diiiig? Mycket glad

Wooow, låter verkligen som du 😀

Ehm.. Jag.. jag.. jag.. har UMat Gråter


   
SvaraCitera

Åh! Så roligt att se dig här igen! Välkommen tillbaka! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Wooow, låter verkligen som du 😀

Hahaha! Mm, har nog inte förändrats sådär jättemycket sen sist, på gott och ont. 

S3ON: Ehm.. Jag.. jag.. jag.. har UMat

Och det låter verkligen som du! Blink Ha, skoja! Nä men, det känns fint att du är här, du är en av de första UM:arna jag kommer ihåg från när jag var ny Rodnar Så hade känts jättesorgligt om du inte fortfarande UM:ade loss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg:
Åh! Så roligt att se dig här igen! Välkommen tillbaka! Hjärta

Mycket glad Taaaack! Verkligen jättekul att se att du är här, också! HjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
reben

snoret:

HAHA! Hjärta Rodnar Känns tryggt och liksom hemtrevligt att se att du har samma avatar som när jag lämnade. 

e inte ens samma ;--)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

e inte ens samma ;--)

Vaaaa?! Tyckte det kändes som samma... Föreställer åtminstone samma person va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka! Kul! Mycket glad


   
SvaraCitera

snoret:

HAHA! Hjärta Rodnar Känns tryggt och liksom hemtrevligt att se att du har samma avatar som när jag lämnade. 

jag med Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Välkommen tillbaka! Kul! Mycket glad

Taaack Mycket glad

Blivande_japan:

jag med Cool

Hihihi jaaa Hjärta


   
SvaraCitera
Lounge

såg tråden och användarnamnet och ba "snoret.. hmmmm" och klickade vidare. sedan trilla poletten ner. HEEEEJ ZYMBA!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: såg tråden och användarnamnet och ba "snoret.. hmmmm" och klickade vidare. sedan trilla poletten ner.

Hahaha! Är ändå lite nöjd med att du fick några sekunder av spänning. Cool

Lounge: HEEEEJ ZYMBA!!

Hääääj! Party


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså jag är så absurt glad över detta, loggade in på UM imorse med ett jätteleende. <3 


   
SvaraCitera