Aviseringar
Rensa alla

hej jag är 13 år och vill pierca mig ^^


Ämnesstartare

jag är 13 år och vill pierca mig jag får av mina föreldrar ( ja dom följer med) men jag hittar bara 1 ställe i stockholm som piercar 13 åringar men hon väntar på sin leverans och hon kommer inte kunna pierca läpp förs i juli :O och då käns det onödig och vänta när jag har hittat andra studior som piercar 14 åringar (jag fyller i juni )

snälla skriv om ni vet någon studio nära stockholm (upplandsväsby)

skriv inga dumma kommetarer som tex. ''du e för liten pierca dig inte'' BLABLABLA >.< om ni skriver dumma /idiotiska kommetarer kan ni bara *raderat* [mad]

snake bites krokar typ.jpg


   
Citera

Vänta tills du fyller 14 då? Det är ju typ jättesnart ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vänta tills du fyller 14 då? Det är ju typ jättesnart ändå.

men det känns så onödigt för jag vill till sweden rock om du vet va det är och ja vill ha piercing innan vi åker dit :O


   
SvaraCitera

pinkizz:

men det känns så onödigt för jag vill till sweden rock om du vet va det är och ja vill ha piercing innan vi åker dit :O

Jo, jag vet vad srf är. Antar att du fyller efter festivalen. Men alltså, varför är det viktigt att ha den innan det?


   
SvaraCitera

Har en kompis som piercade sig med korkskruv i pungen, eller någonstans nära pungen var det. Det gick ganska bra sa han.
Funkar säkert JÄTTEBRA i läppen!!![smile][smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Men alltså, varför är det viktigt att ha den innan det?

Man måste ju va tyff på sweden rock ju ;s[confused]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Man måste ju va tyff på sweden rock ju ;s[confused]

Menar att alla kommer se henne som "wtf, vad är det för åldergräns här" Oavsett om hon har hundra piercingar eller inte ;S


   
SvaraCitera

Budolicious:

Menar att alla kommer se henne som "wtf, vad är det för åldergräns här" Oavsett om hon har hundra piercingar eller inte ;S

Aa men då är hon åtminstone cool med sina piercingar!!


   
SvaraCitera

pinkizz:

och då käns det onödig och vänta när jag har hittat andra studior som piercar 14 åringa

lol


   
SvaraCitera

pinkizz:

men det känns så onödigt för jag vill till sweden rock om du vet va det är och ja vill ha piercing innan vi åker dit :O

[rolleyes]


   
SvaraCitera

pinkizz:

sweden rock

Faggots.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinkizz:

skriv inga dumma kommetarer som tex. ''du e för liten pierca dig inte'' BLABLABLA >.< om ni skriver dumma /idiotiska kommetarer kan ni bara *raderat* [mad]

Du är för liten, pierca dig inte. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Pierca dig inte, du är för liten. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Pierca dig inte, du är för liten.

So asså ni börjar låta som min mormor ><<< :O


   
SvaraCitera

pinkizz:

So asså ni börjar låta som min mormor ><<< :O

Förstår du inte heller när folk är sarkastiska, är du verkligen för liten. [rolleyes]


   
SvaraCitera