Aviseringar
Rensa alla

Hej! Jag är galen i en tjej, men vet inte hur jag ska göra!


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille på 14 år.

Det finns en tjej som jag är gillar skarpt. Hon gick i min klass tills julen, men nu ska hon byta til en annan skola. Jag har känt henne i nästan 2 år.

Vi har varit med varandra på fritiden några enstaka gånger men det var med en massa annat folk omkring då. Men problemet för mig är hur jag ska säga till henne att jag gillar henne. Jag har försökt att säga det till henne ansikte-mot-ansikte men det klarade jag bara inte av 😛 Men ska jag fortsätta att försöka eller ska jag bara ringa till henne eller msn? Och vad ska jag säga till henne?

Ex. Du kanske har redan förstått det, men jag gilllar dig verkligen, och vill vara mer är bara kompisar med dig.

Behöver verkligen hjälp![love]


   
Citera
Ämnesstartare

aa säg det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kleN:

vad ska jag säga till henne?

Fråga om ni ska hitta på något. Ni har umgåtts tidigare men nu kanske bara ni två.
Hon ska byta skola och du tycker det är tråkigt - du vill umgås lite. Måste ju inte vara pang på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kleN:

Du kanske har redan förstått det, men jag gilllar dig verkligen, och vill vara mer är bara kompis med dig.

Säg det [bigsmile] När du e med henne ensam , eller skriv det på msn [crazy][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är fjorton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg det bara annars kommer aldrig någonting hända, det värsta som kan hända är ju att hon inte känner samma sak för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

eller skriv det på msn [crazy][rolleyes]

men nej

Säg det face to face! Jag skulle ha blivit mycket gladare om någon sa det till mig "på riktigt".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

säg det bara annars kommer aldrig någonting hända, det värsta som kan hända är ju att hon inte känner samma sak för dig

Det där är det kortaste och bästa du kan få. Det finns ju bara 2 utgångar. Antingen får du henne eller inte 😛

Även om det kanske inte är 50/50 så är väl 1/100 fortfarande odds att satsa på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Även om det kanske inte är 50/50 så är väl 1/100 fortfarande odds att satsa på?

exakt! speciellt eftersom han är GALEN i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

exakt! speciellt eftersom han är GALEN i henne.

Inget att förlora!! Önskar jag hade lika grymma odds som den killen alltså!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TELL HER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

men nej

Pratade jag med dig ? [confused][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kleN:

Du kanske har redan förstått det, men jag gilllar dig verkligen, och vill vara mer är bara kompisar med dig.

Seriöst [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var inte så mesig XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

Pratade jag med dig ? [confused][shake]

Nej, men ditt tips var urdåligt.


   
SvaraCitera