Aviseringar
Rensa alla

hej jag har läst eller hört en åsikt/grej som lät bra


Ämnesstartare

det var inte så många meningar och den tog hänsyn till två, säkert tre variabler, ingen del av dessa meningar var direkt motsägande sig själva så nu har jag bildat mig en åsikt som jag har rätt till. det var dessutom en åsikt jag hört fler människor yttra vilket måste betyda att den är helt sann. nu vill jag givetvis använda åsikten som underlag för argumentation som kommer bestå av olika formuleringar av nämnda fras, kanske väntar lite tills jag snappat upp mer information som specifikt stödjer dessa meningars innebörd så att jag kan rotera mellan dessa fraser så att jag aldrig har slut på argument och alltså aldrig har fel.

är lite nyfiken på om ni tycker att detta är korrekt av mig, jag känner intuitivt att jag vill att det ska vara korrekt, mycket enklare då, därför borde det ju stämma?


   
Citera
Ämnesstartare

😀           


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: rotera mellan dessa fraser så att jag aldrig har slut på argument och alltså aldrig har fel.

ahahhaha dat feel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: det var dessutom en åsikt jag hört fler människor yttra vilket måste betyda att den är helt sann

Absolut! Åsikter är alltid helt sanna!!

Rullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga fler åsikter? : o


   
SvaraCitera