Aviseringar
Rensa alla

Hej jag heter Biologen och jag är en missbrukare


Ämnesstartare

jag missbrukar min dator

Jr. HBT:

det är dåligt och något man borde sluta med

vet man d själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Men vad fan... orka bry sig! Party

Vad är det för knark du missbrukar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej jag heter maxwinner och jag är också en blandmissbrukare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman: Vad är det för knark du missbrukar?

Just nu: alkohol. Tog nyligen ett uppehåll då jag inte använde något knark (inkl alkohol och koffein) på två veckor. Nu har jag dock varit bersuad tre av fyra dagar de senaste fyra dagarna. Har således kommit fram till att det inte är specifika substanser som jag vill åt utan den allmäna sinnesförändring.

stereo total:

Individuellt som allt annat. 
Men för mig blev det mer och mer ett självskadebeteende. Jag slutade njuta och hetsade bara personen jag hade sex med till att göra grövre och grövre saker med min kropp. 

Jag förstår, tur att du kom ur det. Är du någon gång orolig för att falla tillbaka eftersom du ändå har sex fortfarande (till skillnad från om t.ex. slutar dricka helt pga alkoholism)?

turtle: känns det bra eller dåligt? har ingen koll på hur det där funkar, är det svårt att sluta? kanske är det eftersom du inte villlåta hjärnan vara i normaltillstånd men jag tänkte mer fysiskt.. blir man beroende?

Både och. Vet inte om det handlar om bra/dåligt så mycket som att jag faktiskt behöver vara påverkad då och då. Men håller på att undersöker det nu.
Har nog inte haft ett ordentligt fysiskt beroende, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

hej jag heter maxwinner och jag är också en blandmissbrukare.

Hej Max, förstår din situation Ledsen

Är fan jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt normaltillstånd är när jag är påverkad. då mister jag känseln i mina händer, och min kropp och min hjärna samverkar perfekt. då vågar jag gör allt jag vill utan att tänka att det är fånigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Hej Max, förstår din situation Ledsen

Är fan jobbigt.

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skäms rätt mycket ibland


   
SvaraCitera

Biologen: Jag förstår, tur att du kom ur det. Är du någon gång orolig för att falla tillbaka eftersom du ändå har sex fortfarande (till skillnad från om t.ex. slutar dricka helt pga alkoholism)?

Nej. Jag har mediciner nu och en sambo som vet allt. Hen skulle aldrig gå med  på att göra illa mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen: Men håller på att undersöker det nu.

lycka till!


   
SvaraCitera

Ben & jerry's Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: Ben & jerry's Rodnar

Så borgerligt. Dyrare än kokain liksom!

turtle: lycka till!

Tack Hjärta

stereo total: Nej. Jag har mediciner nu och en sambo som vet allt. Hen skulle aldrig gå med på att göra illa mig.

Fan vad najs! Skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt godis är snart slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen: Blivande_japan: Ben & jerry's Rodnar

"rodnar"??? hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag drömde att jag hade fett mycket gräs


   
SvaraCitera