Aviseringar
Rensa alla

Hej, jag köpte en lott i Finland och vann, hur fan gör jag nu?


Ämnesstartare

Jag vann 2 Euro på lotten, den kostade 1 euro.

Är det värt att åka till Finland för att inlösa denna lott? Hmm... Decisions decisions.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Arthur89:

Jag vann 2 Euro på lotten, den kostade 1 euro.

Är det värt att åka till Finland för att inlösa denna lott? Hmm... Decisions decisions.

meningslöst att köpa en lott när du vet att du inte kmr kunna lösa in den om du vinner :S


   
SvaraCitera

Ja, och sen kan du använda pengarna till att åka hem. <3
RESA är KUL


   
SvaraCitera

JA!


   
SvaraCitera

om du inte löser in den så bidrar du med deflation till ett värde av en euro, det kan de stackarna behöva. lös inte in! [y]


   
SvaraCitera

skicka den till nån random i finland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, så vem vill ha den här postat hem till sig ? Finns det nån finne här på UM? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, jag lyckades ta en förbannat creepy bild på mig tillsammans med lotten <3


   
SvaraCitera

Arthur89:

okej, så vem vill ha den här postat hem till sig ? Finns det nån finne här på UM? [crazy]

jag tror att timeisrunningout behöver lite mer pengar.


   
SvaraCitera

Arthur89:

Finns det nån finne här på UM? [crazy]

Nazgul och timeisrunningout.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, några tips på hur jag kan besudla lotten innan den skickas vidare? [badgrin]

standby:

skicka den till nån random i finland.

mörknäs:

om du inte löser in den så bidrar du med deflation till ett värde av en euro, det kan de stackarna behöva. lös inte in!

smörgåsbord:

JA!

mopsen:

Ja, och sen kan du använda pengarna till att åka hem. <3RESA är KUL

trexo0:

meningslöst att köpa en lott när du vet att du inte kmr kunna lösa in den om du vinner :S

Libertad:

Nazgul och timeisrunningout.


   
SvaraCitera

Arthur89:

Okej, några tips på hur jag kan besudla lotten innan den skickas vidare? [badgrin]

Sprid rykten om den. Typ att den äter sina egna avklippta tånaglar till frukost


   
SvaraCitera

Arthur89:

Okej, några tips på hur jag kan besudla lotten innan den skickas vidare? [badgrin]

Olla den och skicka den med kuksmegma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa, gör det, skicka till nån random i finland [bigsmile] Och skicka med fotot på dig med lotten, skulle va skitkul! Leta på internet efter nån finne bara och skicka till adressen 🙂 Så kan du ju skriva nån kul rad också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kickilina:

Jaa, gör det, skicka till nån random i finland Och skicka med fotot på dig med lotten, skulle va skitkul! Leta på internet efter nån finne bara och skicka till adressen 🙂 Så kan du ju skriva nån kul rad också!

[bigsmile]


   
SvaraCitera