Aviseringar
Rensa alla

Hej, jag vill klaga.


Nollan
Ämnesstartare

Lounge fact:

krejsi vad är det värsta som skulle kunna hända om du hämta mat när d var där

inget e bara jobbigt eftersom ja måste flytta på deras grejer o dom bara ser mig osv haha äsch ja vet inte, ja e bara fett töntig!!!!


   
SvaraCitera

Nollan:

inget e bara jobbigt eftersom ja måste flytta på deras grejer o dom bara ser mig osv haha äsch ja vet inte, ja e bara fett töntig!!!!

ja=))))))) tkr du ska gå nästa gng


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja=))))))) tkr du ska gå nästa gng

Ah får se om jag är tillräckligt modig!![blush]


   
SvaraCitera

Nollan:

Ne men... jobbigt står grejer framför kylen då måste jag flytta på detta för att sedan ta D: Och menar ej jobbigt som i att jag är lat utan jobbigt pga dom

vad ska de göra? slå ner dig?


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

krasch:

vad ska de göra? slå ner dig?

Ne, bara jobbigt ändå, ja e mesig, oki!


   
SvaraCitera
zIGGE

Säg: Ni ska jobba i köket, GE MIG IN MAAT utan att det ska va obekvämt[cry] har ni inget här och göra kommer zigge och creepar ut er så ni vet!!!


   
SvaraCitera

Nollan:

Ne, bara jobbigt ändå, ja e mesig, oki!

Nää
Men försök utröna vad som skrämmer dig. Det är ju dumt att lida för något irrationellt.


   
SvaraCitera
time
 time

Trodde jag var den enda som inte skulle våga i så fall [love] Vad sorgligt egentligen, vi måste ta tag i våra testiklar och visa att det är vi som har kommando över hemmet och framförallt kylskåpet!!!


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Trodde jag var den enda som inte skulle våga i så fall Vad sorgligt egentligen, vi måste ta tag i våra testiklar och visa att det är vi som har kommando över hemmet och framförallt kylskåpet!!!

Åh, skönt att jag inte är ensam, men ah, alltså dom vet ju att man måste äta, som sagt bara jag som e mesig, dom skulle inte ens bry sig 🙁


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

krasch:

Nää
Men försök utröna vad som skrämmer dig. Det är ju dumt att lida för något irrationellt.

Ja alltså jag vet inte, känner mig bara obekväm med det, men okej, nästa gång ska ja be dom (ifall dom håller på me grejen just då) att flytta lite på sig så ja får komma fram (tror jag)!!


   
SvaraCitera