Aviseringar
Rensa alla

Hej kan nån förklara detta för mig. NY fråga under den gamla= Har jag gjort bort mig


tror hon helt enkelt ville ha någon att mysa med. håller med om att man inte gör så om man precis gjort slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

tror hon helt enkelt ville ha någon att mysa med. håller med om att man inte gör så om man precis gjort slut.

precis tycker inte jag heller. Jag mådde ju skit efter de för jag fick ju för mig att vi skulle bli ihop igen då. sen nu när det gått 1månad så prata jag med henne i tel förra måndagen och då berätta hon att hon bytt nr med en kille och att dom ska träffas å att dom hade dansat osv osv och sen berätta hon att en annan kille hade kommit fram till henne flera gånger och viskat i hennes öra att "det är du och jag inatt" varför säger hon detta till mig . fattar hon inte att jag blir ledsen när hon säger det. va tjänar de till, hon hade inte behövt tala om något för mig. Om det är ett sätt för henne att visa mig att hon gått vidare vet ja inte. eller så försöker hon göra mig svartsjuk.


   
SvaraCitera

som sagt tjejer är knepiga. tror det kan vara ett sätt för henne att tala om att hon klarar sig utan dig. eller så ser hon dig som en nära vän som hon kan prata med om allt. vet inte om din tanke är att försöka få henne tillbaka eller vad du vill. men om du vill få henne tillbaka så tror jag bästa sättet är att ta lite avstånd från henne och förhoppningsvis så kanske hon kommer fram till att hon inte klarar sig utan dig. men vad vet jag. kan ha helt fel.


   
SvaraCitera

conny1985:

men då tycker man ju inte att man skulle börja pussa mig och hålla om mig och planera köpa nya saker om man inte vill vara med den personen. tacksam för s

Det jag skriver nu är helt klart inte en legitimerad slutsats... Men jag skulle anta att hon på något sätt var påverkad när hon skrev att det var slut. Antingen emotionellt eller berusad...Mest troligt emotionellt. Då, efter att ha gjort slut sedan ångrar sig direkt efter och låtsas som om inget hänt. Att hon känner sig nykär är nog bara en reaktion hon fick när hon tänkte på hur bra hon hade det med dig egentligen och upskattar det mer vid tillfället...

Hur länge den reaktionen håller vet man aldrig 🙂

/Sebbe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

eller så ser hon dig som en nära vän som hon kan prata med om allt. vet inte om din tanke är att försöka få henne tillbaka eller vad du vill

ja hon sa att hon har alltid kännt att vi kan prata om allt redan första gången vi träffades så kände hon de. hon berätta att hon saknar dom stunderna att ha någon att prata så med då hon inte har nån som hon kan prata om allt med så de är väl lite så som du skrev. jag vill ju ha tillbaka henne men vet att det aldrig kommer hända och de gör mig bara mer sårad å veta att hon träffar andra så då är det nog bäst att ta avstånd helt och hållet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Mest troligt emotionellt. Då, efter att ha gjort slut sedan ångrar sig direkt efter och låtsas som om inget hänt

Ja förmodligen ångra hon sig för jag tror hon sa att när hon gjorde slut så visste hon inte om de var rätt beslut eller fel å att hon höll på så fram och tillbaka . kan varit som du beskriver de


   
SvaraCitera

conny1985:

jo fast när vi gjorde slut så bodde vi ju ihop ytligare dom 2 dagarna så då lär hon ju inte varit ensam eftersom ja fanns där

det var precis det jag sa. Hon är ensam och tänkte att hon kanske hade gjort fel som lämnade dig men insåg sen att hon måste lämna dig. Om hon byter nummer med en annan kille men fortstter att träffa dig sådär (OM hon skulle göra det) så är det för att hon är ensam och sårbar och inte för att hon älskar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exet skicka ett medd igår och så skrev hon "Hej jag ska Hem imorn (idag) och hämta post. Har jag mycket post. Hur går det med lägenhet kram."

Då skrev jag inget hej eller nått utan bara "Du har post att hämta. skicka ett sms när du kommer så ska jag hålla mig på annat håll." alltså så svara jag inget på hennes fråga om lägenheten.

då fick jag ett till sms där det stod "men hur går det med lägenhet? har du bestämt dig ifall du ska flytta till sthlm?

Då skrev jag tillbaka " varför tjatar du för. jag har ju sagt till dig att jag talar om för dig när det blir relevant. jag har ju betalat hyran för juli här så jag har rätt att bo här juli ut".

då fick jag ett till av henne med texten " förlåt för att man bryr sig jag ska sluta med de"

Nu har jag dåligt samvete tänk om hon verkligen bryr sig. eller är det bara för att hon vill att jag flyttar å att hon vill skynda på mig lite och markera att jag inte får bo där.

Försöker hon få mig att få dåligt samvete nu genom att säga förlåt att jag bryr mig ska sluta med det för att jag ska må dåligt att jag gjort fel. Menar hon har ju varit skit dryg mot mig och inte har jag sagt då förlåt för att man bryr sig jag ska sluta med det till henne.

å nu kanske hon hatar mig ännu mer för att hon anser att jag varit dryg =( känns så fel att jag var så lite små kaxig som inte skrev hej eller nått för jag är inte en sån person.


   
SvaraCitera

conny1985:

va tjänar de till, hon hade inte behövt tala om något för mig. Om det är ett sätt för henne att visa mig att hon gått vidare vet ja inte. eller så försöker hon göra mig svartsjuk.

Hon mår bättre genom att skryta. Om du bekräftar henne genom att ge en reaktion är du körd.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera