Aviseringar
Rensa alla

Hej kids


Ämnesstartare

Kommer ni ihåg mig? Hur mår ni? Om ca nio dagar är jag hemma i landet mellanmjölk igen, läskigt, tråkigt, sugit. 

Nu vill jag gärna att ni berättar vad som pågår här! Liksom, är det värt att komma in i um-livet igen? Har vi några nya, kul användare?  Vilka har avreggat? Vilka har hookat?  Några skandaler? 

Tell me!  

Såhär mys har jag haft det,

IMG_20150329_201911.jpg

Kan även säga att jag ska försöka skaffa jobb i Namibia om ett halvår. Sjukt exciting, ni måste peppa mig som fan så att jag lyckas.


   
Citera
Ämnesstartare

Tror inte det har hänt något speciellt sedan du åkte, någon som kallar sig mrman har tydligen kommit tillbaka. Man han är nog från innan min tid här för jag känner inte igen honom. På första april blåste Time skiten ur oss (eller iallafall mig) och jag var svin sur innan hon erkände att det var ett aprilskämt. Annars tror jag inte att det hänt så mycket. Kul att du är tillbaka Tumme upp


   
SvaraCitera

Isola har dragit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Tror inte det har hänt något speciellt sedan du åkte, någon som kallar sig mrman har tydligen kommit tillbaka. Man han är nog från innan min tid här för jag känner inte igen honom. På första april blåste Time skiten ur oss (eller iallafall mig) och jag var svin sur innan hon erkände att det var ett aprilskämt. Annars tror jag inte att det hänt så mycket. Kul att du är tillbaka Tumme upp

Tack för update 😀 Förvånad över att några köpte aprilskämtet, det hade ju sabbat hela um!

My dreams are her:
Isola har dragit.

Trist som tusan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du bannade mig när jag var ny... Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Tror du bannade mig när jag var ny... Mycket glad

Kanske, det låter som jag!

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

forumet e typ dött

mer dött än vanligt dött 

det här e slutet


   
SvaraCitera

Vill också gosa med apor!
Vad är det för sorts apor?


   
SvaraCitera

vem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett ärr på armbågen i form av en stor röd prick som jag fick ifrån ett babianbett, akta näsan!Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:
Vill också gosa med apor!
Vad är det för sorts apor?

Babianer 

Panda:
Har ett ärr på armbågen i form av en stor röd prick som jag fick ifrån ett babianbett, akta näsan!Blink

Haha, jag har många märken från bett.  Lever man med babianer i 3 månader är det att räkna med! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka, Finger! HjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
forumet e typ dött

mer dött än vanligt dött 

det här e slutet

Tror jag med. Sista dödsrycket för sajten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss u babypie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

forumet är inte mer dött än vanligt.
folk e dramaqueens


   
SvaraCitera