Aviseringar
Rensa alla

Hej mina småttingar! 🙂


Ämnesstartare

Oavsett om det här är på riktigt eller ej så är det grymt roligt. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välkommen ;o)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men du seriöst vart har du telefonen? Ring mig med en gång, kom på saker som ska med paketet

Ok :o)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Oavsett om det här är på riktigt eller ej så är det grymt roligt.

Vad bra att man kan roa någon :o)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

parklife:

välkommen ;o)

Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnmamman:

Vad bra att man kan roa någon :o)

Jo det är en skön,varm känsla.


   
SvaraCitera

Fler mammor till UM, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Alltså det här är fan inte ok, jag känner mig som Frankenstein [cry]

Det här är det bästa som hänt UM. Njut av att du är en del av det.[love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnmamman - du får se till att prygla din son, det kan ju inte gå att leva med att ha närt en beegeesdiggare vid din famn. Han måste förstå att du slår honom för att du älskar honom och inte vill se honom förfalla i ett så självdestruktivt beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Njut av att du är en del av det.

I ärlighetens namn är det lite svårt med tanke på hur mycket fritid hon har, är rädd att hon blir stammis om jag inte drygar [blush]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

I ärlighetens namn är det lite svårt med tanke på hur mycket fritid hon har, är rädd att hon blir stammis om jag inte drygar [blush]

[bigsmile][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Järnmamman - du får se till att prygla din son, det kan ju inte gå att leva med att ha närt en beegeesdiggare vid din famn. Han måste förstå att du slår honom för att du älskar honom och inte vill se honom förfalla i ett så självdestruktivt beteende.

Ja det skall jag göra ;o) Den där dåliga musiksmaken har han inte fått av mig i alla fall, så mycket kan jag lova <:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

I ärlighetens namn är det lite svårt med tanke på hur mycket fritid hon har, är rädd att hon blir stammis om jag inte drygar

Något fel har jag ju gjort med dig i alla fall... 😉


   
SvaraCitera
Paseo

Hahahaha awwwwwwn [love]
Hej mamma!! Min mamma kan inte ens ringa med en mobiltelefon så det finns nog inget hopp till att hon kommer hit (turligt nog[blush]), men annars har jag isola som min extramamma.


   
SvaraCitera