Aviseringar
Rensa alla

hej mopsen


Ämnesstartare

sitter hos mopsen, vi har haft det trevligt. pratat om diverse och hon har gått utomhus barfota.
stal en mäklarskylt gjorde hon också.

bryr ni er?


   
Citera

ja


   
SvaraCitera

Man stjäl väl inte bara en? man gör det till en sport och samlar så många som möjligt på en timme eller efter en speciell sträcka, dåligt.


   
SvaraCitera

dazed:

Man stjäl väl inte bara en? man gör det till en sport och samlar så många som möjligt på en timme eller efter en speciell sträcka, dåligt.

nej man tar en och flyttar den till ett annat hus


   
SvaraCitera

Vi bryr oss bara om ni idkar samlag.


   
SvaraCitera

ennie:

nej man tar en och flyttar den till ett annat hus

Ja men det är ju mycket mindre jobb alltså en mindervärdig sport så som tex golf eller kast med liten boll.


   
SvaraCitera

dazed:

Ja men det är ju mycket mindre jobb alltså en mindervärdig sport så som tex golf eller kast med liten boll.

det är som curling


   
SvaraCitera

ennie:

det är som curling

Exakt


   
SvaraCitera

curling är jättesvårt!


   
SvaraCitera

lazertits:

curling är jättesvårt!

det är sant men ändå ingen riktig sport, det är glorifierad städning under hala förhållanden


   
SvaraCitera

dazed:

det är sant men ändå ingen riktig sport, det är glorifierad städning under hala förhållanden

och du menar att riktig grovstädning med precision och kämparglöd inte är värdig nog?
det är en avancerad konstart att få ett rum att skina ska jag säga dig


   
SvaraCitera

lazertits:

det är en avancerad konstart att få ett rum att skina ska jag säga dig

Är ett anhängare av den mer abstrakta konstgenren "charmigt stökigt rum fullplottrat av intressanta föremål och med en avsaknad av ordning samt sanitära förhållanden"


   
SvaraCitera

dazed:

det är sant men ändå ingen riktig sport, det är glorifierad städning under hala förhållanden

det är bara att gå och sopa


   
SvaraCitera

d ska jag göra


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera