Aviseringar
Rensa alla

Hej, ska till Rosengård med Nintendo och bli nerslagen av kåta blattar.


Ämnesstartare

Homunculi:

Äckligt snusk är vad det är.[no-no] *leker moraltant*

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

eh

?????? [tired]


   
SvaraCitera

Lifegoeson:

[mad]

Ni måste verkligen tänka på vilka exempel som ni sätter för dagens unga. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

?????? [tired]

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje gång jag och min kompis går i kristianstads rosengård så blir vi raggade på [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gav chokladljus till gammal snäll tant och kollade på Rosengårds gettohus där alla var jättetrevliga.
Kollade på och inne i studentlägenheterna, som var jättefina, träffade ledare för Angelina Joile's svenska fanclub.
Fick gratis choklad.[blush]
Köpte libabröd.
Var inne i Nintendo's systers pojkväns lägenhet, jag tyckte att den var fin, han hade egobild på sig själv i köket där han såg jätteglad ut och många fina hiphop kepsar på hatthyllan.[smile]
Glad neger sa att där jag bor är det fint och att han trodde att jag var 18, det trodde Nintendo's syster också, hon frågade om jag hade körkort.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WailingBrothaCrusher:

[tired]

Homunculi:

moraltant*

ohYEA_:

eh

BreakTheAuthority:

[tired]

SPiDERMANNEN:

ng jag och min kompis går i kristianstads rosengård så blir vi raggade på [love]

Lifegoeson:

Gav chokladljus till gammal snäll tant och kollade på Rosengårds gettohus där alla var jättetrevliga.
Kollade på och inne i studentlägenheterna, som var jättefina, träffade ledare för Angelina Joile's svenska fanclub.
Fick gratis choklad.[blush]
Köpte libabröd.

Lifegoeson:

Var inne i Nintendo's systers pojkväns lägenhet, jag tyckte att den var fin, han hade egobild på sig själv i köket där han såg jätteglad ut och många fina hiphop kepsar på hatthyllan.[smile]

Lifegoeson:

Glad neger sa att där jag bor är det fint och att han trodde att jag var 18, det trodde Nintendo's syster också, hon frågade om jag hade körkort.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta me Kniv [confused] ne men seriöst jag bor där (min mor gör de e der ibland) undvik att vara ute efter kl 21:03 så ska de nog gå bra serrö ( ps e helsvensk!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

ta me Kniv [confused] ne men seriöst jag bor där (min mor gör de e der ibland) undvik att vara ute efter kl 21:03 så ska de nog gå bra serrö ( ps e helsvensk!)

ga

Enligt Nintendo's syster som bor där brukar det vara jättelugnt.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk brukar bjuda hem henne på middag bara för att hon är svensk.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

svenska lärarinna

tror jag säkert hon gör med den särskrivningen[love]


   
SvaraCitera