Aviseringar
Rensa alla

hej!!! snälla hjälp mig


Ämnesstartare

en av mina tjej kompisar vill jättemkt att jag ska vara med på trekant med hon och hennes kille. hur ska jag säga att att jag inte vill??? vill inte hon och han ska bli sårade!!! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Säg: Nää, örkar'nte! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Säg: Nää, örkar'nte! 

då blir dom lessna ju!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inget speciellt med tre kant inte för en tjej ,men två brudar är ju en killes dröm

obs 'de flesta killars dröm'

Sårade för du säger enkelt ord som ett 'Nej' ? Tardig

Säg att du inte tänder på sånt bara att det inte är någon big deal Galen


   
SvaraCitera

Two Pink Cupcakes:

då blir dom lessna ju!!!

Huvudsaken är ju vad du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsna för du inte vill delta i en 3kant HAHAHAHA , patetiskt xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Sårade för du säger enkelt ord som ett 'Nej' ? Tardig

Istechetvåpunktnoll: Huvudsaken är ju vad du vill.

ja dom kommer bli jättelessna det är deras högsta dröm. funderar på att ställa upp. tror ni det kommer skada mig på nåt sätt???


   
SvaraCitera

Two Pink Cupcakes:

ja dom kommer bli jättelessna det är deras högsta dröm. funderar på att ställa upp. tror ni det kommer skada mig på nåt sätt???

Du ska inte under några omständigheterna göra nått du inte vill. Be dom kontakta någon som faktiskt vill... dagens ungdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

ja dom kommer bli jättelessna det är deras högsta dröm. funderar på att ställa upp. tror ni det kommer skada mig på nåt sätt???

Du ska väl inte bekosta dig själv på deras högsta dröm om du inte tänder på det och att du inte själv verkligen vill det . 
Det kan skada en man får en jävla dålig känsla efteråt och ångest ,oro och så vidare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Det kan skada en man får en jävla dålig känsla efteråt och ångest ,oro och så vidare

kan det gå så långt att jag låter ett tåg köra över mig tror du????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

kan det gå så långt att jag låter ett tåg köra över mig tror du????

Nej inte om man verkligen vill och man själv tycker det är en bra upplevelse ,'men inte bara för att' 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Nej inte om man verkligen vill och man själv tycker det är en bra upplevelse ,'men inte bara för att' 

blir jag överkörd av ett tåg om det bara är för att???


   
SvaraCitera

Dom blir nog inte arga eller ledsna för du måste göra som du vill. Ingen kan bestämma över dig så säja att du inte vill. Och det är inte ditt problem att dom blir ledsna för om man inte vill så vill man inte. Så säj vad du tycker inte oroa dig för andras känslor. Tro mig jag kan sånt.Mycket glad Tumme upp

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:

blir jag överkörd av ett tåg om det bara är för att???

Nej att göra dina vänners 'högsta dröm' till en realitet sen om man själv inte vill eller är osäker eller ej gillar det ,så driver vännerna till , jaja kör till då fast kanske man inte vill då blir det lite ,bara för att liksom Glad  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jasminemag: säj vad du tycker inte oroa dig för andras känslor.

det där låter så taskigt!!

Aaron: , jaja kör till då fast kanske man inte vill då blir det lite ,bara för att liksom

jag ska tänka en stund. det är så att hon fyller år snart och hon önskar sig det av mig men ska tänka!! vet inte vad jag ska ge henne annars som hon blir nöjd av hon är ganska kr'äsen 🙁


   
SvaraCitera