Aviseringar
Rensa alla

hej söt-umisar


Ämnesstartare

vad har ni för er? vad har ni gjort idag?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag äter, och det är typ det enda jag har gjort idag. Nejmen, mormor och morfar ville ut på promenad, så gick en liten runda med dem. Och så har jag tränat ett tag också.

Och du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag spelar in musik. Har blivit klar med en låt än så länge idag Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:
Jag äter, och det är typ det enda jag har gjort idag. Nejmen, mormor och morfar ville ut på promenad, så gick en liten runda med dem. Och så har jag tränat ett tag också.

Och du?

morföräldrar är mysiga. har du ätit någonting gott? 
jag var hos min mormor och morfar igår. det var första gången min morfar träffade ensamvargen!

Biologen:
Jag spelar in musik. Har blivit klar med en låt än så länge idag Party

åh, är du nöjd? jag vill höra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

färgar håret just nu. idag har jag ätit chips, diskat och lagat mat. kollat på film också, och på vem vet mest-maraton... älskar söndagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
färgar håret just nu. idag har jag ätit chips, diskat och lagat mat. kollat på film också, och på vem vet mest-maraton... älskar söndagar

du har väl mörkbrunt hår? vilka är dina favoritchips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

morföräldrar är mysiga. har du ätit någonting gott? 
jag var hos min mormor och morfar igår. det var första gången min morfar träffade ensamvargen!

Hemskt mysig, så snälla. Omtänksamma.En massor. Pannkakor, mandlar, havredryck, tunnbröd och couscous. Bland annat.Åh, var det mysigt? Hih, så trevligt. Jag gissar att de kom bra överens?


   
SvaraCitera
Draug

det har vart en dåligbra dag, mått skit men fått massa gjort ändå.  +-0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du har väl mörkbrunt hår? vilka är dina favoritchips?

kopparrött! eller det är väl mer rödbrunt i mitt hår eftersom det var brunt innan, hm. favoritchipsen varierar, men just nu är det Garants "cheddar & garlic" som gäller!


   
SvaraCitera
seasaw

hej söt-amsi, jag har idag mest jobbat, men också hunnit se endel av
kändishockeymatchen haha, grillat, sträcklyssnat på Inferno, druckit
säkert 1 liter te, planerat kommande veckan, gått från glad till svartsjuk till glad och så typ... svartsjuka är verkligen den värsta sjukan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:

Hemskt mysig, så snälla. Omtänksamma.En massor. Pannkakor, mandlar, havredryck, tunnbröd och couscous. Bland annat.Åh, var det mysigt? Hih, så trevligt. Jag gissar att de kom bra överens?

gott! det var bra! min morfar tyckte att vargen var en ordentlig person!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
det har vart en dåligbra dag, mått skit men fått massa gjort ändå.  +-0

dagen är snart slut. vad är det du gjort?

turtle:

kopparrött! eller det är väl mer rödbrunt i mitt hår eftersom det var brunt innan, hm. favoritchipsen varierar, men just nu är det Garants "cheddar & garlic" som gäller!

aha, snyggt! mitt blev rödskiftande för jag tonade det fel en gång, haha. men nu är jag gulhårig. har inte smakar de chipsen, men gillar garants chirrisar. 

seasaw:

hej söt-amsi, jag har idag mest jobbat, men också hunnit se endel av
kändishockeymatchen haha, grillat, sträcklyssnat på Inferno, druckit
säkert 1 liter te, planerat kommande veckan, gått från glad till svartsjuk till glad och så typ... svartsjuka är verkligen den värsta sjukan

vilket te dricker du? jag hatar svartsjuka, men har kommit över det mesta. varför var du svartsjuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag har jag varit hos tele2 pga min mobil suger. 

Sen kom en kompis och hans flickvän över, vi lekte med våra hundar, var i hundgården, kollade på family guy sen åt vi pannkakor.. mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: åh, är du nöjd? jag vill höra!

Skapade en tråd Rodnar
http://ungdomar.se/forum/thread/woeoeoe-jag-har-gjort-en-lat-vad-tycker-ni-1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Idag har jag varit hos tele2 pga min mobil suger. 

Sen kom en kompis och hans flickvän över, vi lekte med våra hundar, var i hundgården, kollade på family guy sen åt vi pannkakor.. mm

nu blev jag sugen på pannkakor. vad hade du på dom?


   
SvaraCitera