Aviseringar
Rensa alla

Hej sötapor!


Ämnesstartare

Nu är det frukosttime. Typ.
Finns det hjärterum så finns det stjärterum, komsi komsi. Vad ska ni göra idag?? Jag ska på jobbig grej om tre timmar, men det vill jag inte tänka på. Jag har i alla fall varit duktig och skickat in skoluppgift jag arbetat med i princip halva natten, samt har en varm och go sovkatt vid benet.
Känner ni er glada idag??
Vad vill ni helst ha till frukost??
Vilket är det bästa sättet att väcka någon på??

Image​​

Image

GOOD MORNING!!!!!!! Vill gå och purra er alla. Min moster brukar säga purra om att väcka folk.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag ska va nerrvig precis hela dan:-( har skickat in en jobbansökan och väntar på svar:-V kmr inte vara glad alls. Någonsin, om jag inte för jobbet alltså:-) vill ha pannkakor =-O hälla kallt vatten över människan som sover^^ lycka till me de jobbiga<3 god morgonen!:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad ska ni göra idag??

Jobba lite, fixa hemma sen vara ledig och kanske bada.

isola:

Känner ni er glada idag??

Njä, neutralt. Kommer bli glad när jag är klar med jobbgrejerna och för börja fixa.

isola:

Vad vill ni helst ha till frukost??

Huvaligen! Väldigt olika.

Och som vanligt borde trådskaparen själv svara på sina egna frågor. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Godmorgon isola!
Jag mår bra idag men lite trött haha. Ska typ plugga matte idag, har tenta på torsdag och lördag nästa vecka. Annars ska jag typ chilla idag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det, frukost. Brukar inte äta frukost lr bara ta en macka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

lycka till me de jobbiga<3 god morgonen!:-D

åh tack! <3

Bukar äta lite fil och en macka. Kanske en frukt.

mrman:

ka typ plugga matte idag

det låter inte så kul, men lycka till! är värdelös på matte. behöver läsa upp lite sådant jag struntade i att läsa innan. men gustav har lovat att hjälpa mig. gör han inte det får jag kidnappa myksa som verkar haj på sådant så får han hjälpa mig. eller så behövs båda två. 24/7. och någon som torkar mina frustrationstårar.

Myksa:

fixa hemma

roligt inredningsfix? ska du bada utomhus?

cuzIcan:

hälla kallt vatten över människan som sover^^

haha mm då vaknar de. har fått snö på mig av den anledningen en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysigt:-P värsta som har hänt mig var när min lilla syster som va typ 5 år började kittla mig och slutade inte heller när jag vaknade=-O fast snö är nog värst:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

som va typ 5 år började kittla mig och slutade inte heller när jag vaknade=-O

Aw. Småbarn är roliga. Somnade till någon minut på vilostunden på dagis förut och vaknade av ett par stora stirrande ögon och en liten näsa mot min, ackompanjerat av ett SOVERDU???

ska man duscha eller??? kanske tvätta håret också. vara riktigt fin och ren som en glänsande nytvättad katt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

myksa som verkar haj på sådant så får han hjälpa mig. eller så behövs båda två. 24/7. och någon som torkar mina frustrationstårar.

Tänker mig en boxningsring. Badda pannan, någon som torkar tårar med handduk och någon som ropar taktik och hjälp. [bigsmile]

isola:

roligt inredningsfix? ska du bada utomhus?

Lite sådant, ska fundera på TV/förstärkar-lösningen. Hur ska det stå och så.
Sedan ska jag städa och slipa knivar (är läskig styckmördare om nätterna).
Jepp, uthomhus. Snart är säsongen slut. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aw. Småbarn är roliga. Somnade till någon minut på vilostunden på dagis förut och vaknade av ett par stora stirrande ögon och en liten näsa mot min, ackompanjerat av ett SOVERDU???ska man duscha eller??? kanske tvätta håret också. vara riktigt fin och ren som en glänsande nytvättad katt.

Haha de känner man igen;-) händer oftast på flyget hem från usa får aldrig sova om småbarn är vakna:-( är för övrigt därför jag är vaken nu....

Hoppa in i duschen bara:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tänker mig en boxningsring. Badda pannan, någon som torkar tårar med handduk och någon som ropar taktik och hjälp. [bigsmile]

Sådant lär behövas, ja!

Myksa:

pp, uthomhus. Snart är säsongen slut. [sad]

Mm. Jag borde ha badat mer [sad]

Myksa:

h slipa knivar (är läskig styckmördare om nätterna).

läskigt. det finns så många coola knivhållare man kan ha på bänken, men man ju inte hjälpa ev knivmördare som bryter sig in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Hoppa in i duschen bara:-D

mm ska ba kissa och äta macka osv först. det är så segt att ta sig för att duscha, men när man väl står därinne så älskar man ju det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill gå och purra er alla. Min moster brukar säga purra om att väcka folk.

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall steka massa ägg och skyffla i mig, kaffe med koksnötsolja i och sedan stressa iväg pga fastnade i duschen med att dagdrömma mig bort. Duschen är bra till sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[censur]

men lägg av har ingen kinky moster [sad][sad]

passaro:

pga fastnade i duschen med att

här rodnade jag jättemkt


   
SvaraCitera