Aviseringar
Rensa alla

Hej sötnötter! (och alla ickesötnötter)


Ämnesstartare

Jag kan inte sova och det är lite dumt. Eller jättedumt då jag måste iväg på viktig grej och ha telefonsamtal med lärare snart.  Och jag behöver ju verkligen min sömn för att inte bli yr och grinig. Vad ska jag göre? Har ingen mjölk att dricka, men det är väl lika bra eftersom min mage inte brukar gilla mjölk.
Någon kanske kan komma och klubba ned mig sådär som i tecknade serier så att jag somnar en stund. Betalning sker i form av en hårtuss från en förnäm felis catus som du kan karda och sedan tillverka någonting värmande av (tussen alltså).

Ni som är vakna kan skriva något kul här. Som t ex vad ni ska göra idag eller om ni börjat använda sandaler än.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

åh taggarna kom med!!111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker skriva nåt kul men det går inte

var vaken 30h men lyckades bara sova 4...

testa ligga o vila fast du ej kan sova. ska göra det nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
försöker skriva nåt kul men det går inte

var vaken 30h men lyckades bara sova 4...

testa ligga o vila fast du ej kan sova. ska göra det nu

Ja det är bra att göra så. Fast då brukar jag somna jätteskönt en kvart innan jag ska upp och sover sen förbi larmet. Så det kan bli lite tokigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har helt fel dygnsrytm nu till UM-träffen och sådär..... Hoppas innerligt att jag får sömn på bussen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jag har helt fel dygnsrytm nu till UM-träffen och sådär..... Hoppas innerligt att jag får sömn på bussen. 

Åh så du ska åka? Så kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad i............ ni har ej skrivit i min tråd buhu
Lyssnar på morgonradio och förundras över deras hurtighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ ISOLA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det luktar fis och solkräm i korridoren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh så du ska åka? Så kul!

Kommer du!? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att det här är något kul men bara undrar. Icke-sötnötter = bittermandlar?


   
SvaraCitera

Nötsötter låter bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Vad ska jag göre?

Några bitar choklad funkar ibland för mig. Har jag för mycket energi (läs ångest) har jag ibland gjort sit-ups. Annars kan jag bara sitta på stolen i mörkret och vänta att jag blir trött.

Hur gick dagen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:
Några bitar choklad funkar ibland för mig. Har jag för mycket energi (läs ångest) har jag ibland gjort sit-ups. Annars kan jag bara sitta på stolen i mörkret och vänta att jag blir trött.

Hur gick dagen? 

Låter dystert att bara sitta i mörkret.

Den gick på tre sätt bra men på alla andra sätt dåligt.


   
SvaraCitera