Aviseringar
Rensa alla

hej, spamma min imageboard!


Ämnesstartare

http://foliehatt.no-ip.org/

har äntligen fått upp en test-imageboard. måste bara lära mig moderera den. do your worst.

och för er som inte är bekanta med imageboards, för att posta en ny tråd: klicka browse och välj en lämplig bildfil, skriv inlägg under comments, posta. för att svara på en befintlig tråd, hitta en vettig och tryck reply. bild är bara obligatoriskt för att posta nya trådar. för att läsa en hel tråd, klicka på reply.

den ligger förmodligen uppe iallafall några dagar, så spamma på!

obligatorisk bild på goebbels:

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

varför heter jag "Aspie" om jag postar??? töntigt namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

varför heter jag "Aspie" om jag postar??? töntigt namn.

ja, mycket. men forced anonymity är guds gåva till internet. det förebygger fail.


   
SvaraCitera

mörknäs:

ja, mycket. men forced anonymity är guds gåva till internet. det förebygger fail.

intressant, måste få lite mer folk från UM iallafall på boarden, då kommer det hända grejer. [surprised][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

intressant, måste få lite mer folk från UM iallafall på boarden, då kommer det hända grejer. [surprised][bigsmile]

spamma till alla på din msn! tror um-folket kommer dra sig dit av sig själva förr eller senare, får se hur lång tid det tar innan min sketna server dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu skall jag springa och röka och sen incestrollspela med juden. boarden kommer gå oadministrerad i någon timme eller så, hoppas ni inte förstör den alltför mycket [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

obligatorisk bild på goebbels:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

?

cp-ban [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nu rensat bans och fixat vettig förhandsvisning av trådar.

hur flyter sidan på, för övrigt? server står typ två meter bort, när jag går via no-ip så kan den bete sig rätt segt, men när jag går in på servern direkt så går det av uppenbara skäl hur snabbt som helst. segar det för er andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

cp-ban [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah, bajssex. har rensat bort failspam och grejer och försökt mig på att skriva en faq nu. har även försökt lägga in flera boards, men failat av någon okänd anledning, ska försöka fixa det så småningom, när jag orkar.

behöver mer spam!

just ja, använd den här länken istället, orkar inte fail-no-ip, det segar ner grejer.


   
SvaraCitera

SAKNAR /b/ och /s/ ?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solid:

SAKNAR /b/ och /s/ ?!

har bara en board, inte orkat skaffa fler än. kommer så småningom, men orkar kanske inte överhuvudtaget förrän jag gör den slutgiltiga versionen på egen domän någon gång i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera