Aviseringar
Rensa alla

Hej taxonomi!


Ämnesstartare

Hej taxonomi!

Jag heter Daniel, och kallas Asha av många här. Jag har nyligen fått diagnosen Asperger. Jag är nu 24 år gammal. Så jag fick med andra ord min diagnos väldigt sent. Ett av mina intressen är att förstå vad det är som gör relationer dysfunktionella.  Man kan säga att funktionen filosofi har för mig är en sorts terapi. Så när jag intresserar mig för Schelling och Lacan, så gör jag det eftersom att jag desperat vill förstå vad som redan är självklart för säkert dom flesta av er, rent intuitivt.

Vad många inte förstår tror jag är naiviteten och lekfullheten som driver mitt handlande. För mig är det inte självklart att någon skulle bli sårad, om den blir det. Vad som uppfattas som arrogans är i själva verket brist på fantasi. Detta är speciellt sant när jag var yngre på UM. Jag är väldigt tacksam att jag har haft möjlighet att hänga här med er, ni har lärt mig så mycket. Jag har i princip opererat med driften av en smått galen vetenskapsman, som repetitivt testar olika saker och ser dess effekter.

I den här tråden så kan ni fråga mig, eller säga vad ni vill egentligen. Det är vad ni kommer göra oavsätt så! 

Kram Rodnar


   
Citera
Ämnesstartare

hej gulle, har saknat dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Vad som uppfattas som arrogans är i själva verket brist på fantasi.

detta är rätt härligt uttryckt.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kram vill jag säga! Party

Och undrar vem som blir först med att regga sig som Taxonomi? Rullar ögonen Eller har någon redan gjort det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är taxonomi? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Vad är taxonomi? Förvirrad

http://sv.wikipedia.org/wiki/Taxonomi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: http://sv.wikipedia.org/wiki/Taxonomi

Coolt.

Varför det görs det trådar om det och varför det nämns som potentiel tagg när man skapar tråd fattar jag dock inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Varför det görs det trådar om det och varför det nämns som potentiel tagg när man skapar tråd fattar jag dock inte.

För att tag'ar är just taxonomi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: För att tag'ar är just taxonomi

Aaahhh!! Smart.

Vad ond du var förresten i syster tråden Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Vad ond du var förresten i syster tråden

Vadå, jag tycker hon förtjänar att vetaMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Vadå, jag tycker hon förtjänar att veta

Haha visserligen, men nu blev tråden och texten låst/raderad så finns inga bevis Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha visserligen, men nu blev tråden och texten låst/raderad så finns inga bevis

Det är säkert redan indexerat av ett antal sökmotorer, inget försvinner från internet.Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är säkert redan indexerat av ett antal sökmotorer, inget försvinner från internet.Blink

Haha ja man säger det. Kan ju skicka ett meddelande om jag vågar Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
hej gulle, har saknat dig 

Hej! Hjärta

svnfpudkA:
detta är rätt härligt uttryckt.

Fin komplimang. Söt Du uttrycker dig ofta rätt härligt, om jag får säga det själv. 

Bell: Kram vill jag säga! 

Och undrar vem som blir först med att regga sig som Taxonomi?  Eller har någon redan gjort det?

Ahh kramis! Söt


   
SvaraCitera