Aviseringar
Rensa alla

HEJ-tråd i natten


Ämnesstartare

Hej på er! 
Vad gör ni uppe? Jag borde sova etc men sitter istället iförd ansiktsmask (och kläder ja!) och ska snart kolla på Midsomer murders och dricka te och äta en macka. Är i princip en tvättäkta tant, ja.
Blev så stolt över min katt nyss pga när jag nyss skulle ge henne hennes vitamintabletter tog hon dem och käkade upp utan att jag behövde stoppa ned dem i halsen på henne!!!
Så jävla duktig och klok. De är ju lite smaksatta i och för sig, men ändå! Stolt matte.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hittade en finne ovanför läppen elr de va ingen finne men nu ere det efter att ja suttit o petat o klämt 

hatar finnar 🙁 

o så lyssnar jag inte på musik heller för jag har inge bra låtar alls? tips??

mkt bra av katten mitt syskons katt blev likadan efter ett tag o svalde all medicin
fast ibland var hon lite jobbig ändå men ah mest bra


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Lyssnar på reggae och surfar runt internet.

Skall snart dra mig mot sängen.

Vill ha en katt!!! ;c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska ut och gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
hittade en finne ovanför läppen elr de va ingen finne men nu ere det efter att ja suttit o petat o klämt 

hatar finnar 🙁 

o så lyssnar jag inte på musik heller för jag har inge bra låtar alls? tips??

mkt bra av katten mitt syskons katt blev likadan efter ett tag o svalde all medicin
fast ibland var hon lite jobbig ändå men ah mest bra

Hatar finnar vid läpparna uhu. Råkade klämma en nära läppen en gång varpå halva läppen svullnade upp. Fick lite medlidsamma blickar pga folk antagligen trodde att jag hade en misshandlare hemma.

Du är en poppare harjag för mig. Jag lyssnar knappt på sådant men Imagine dragons radioactive har jag lyssnat lite på och gillar.

Duktigt! Min katt skulle nog inte göra det med all medicin tror jag men hon är mkt duktig när det gäller medicin och hantering överlag sålänge det är jag som utför det så hon accepterar det mesta den lilla pluppen.

Hyfs:
Lyssnar på reggae och surfar runt internet.

Skall snart dra mig mot sängen.

Vill ha en katt!!! ;c

Katter är bäst ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inte:
Ska ut och gå.

Vill också kunna. Det är så härlig luft om kvällarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem är esola, vet du det?

& jag ska skriva lite arbete men har inte word :S kan du ngt program man kan ladda ned som inte ger virus?

lr ska jag skriva på hotmail? sparas väl om datorn kraschar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Hatar finnar vid läpparna uhu. Råkade klämma en nära läppen en gång varpå halva läppen svullnade upp. Fick lite medlidsamma blickar pga folk antagligen trodde att jag hade en misshandlare hemma.

Du är en poppare harjag för mig. Jag lyssnar knappt på sådant men Imagine dragons radioactive har jag lyssnat lite på och gillar.

Duktigt! Min katt skulle nog inte göra det med all medicin tror jag men hon är mkt duktig när det gäller medicin och hantering överlag sålänge det är jag som utför det så hon accepterar det mesta den lilla pluppen.

åh det har jag oxo gjort ett par gånger :/ självförtroendet sjunker enormt när en finne blir jätteröd o området runtomkring svullar upp, särskilt vid läppen elr näsan.. hua. 🙁 

ska kolla upp dom! kanske hört, kanske inte. 😀

Mm dom verkar lära sig ganska fort ändå, en del. Var tvungen att använda smör för att få ned en sorts tabletter. Var jättejobbigt när hon började slicka asmkt och tabletten hamnade i tratten eller försvann nånstans i pälsen (när hon rörde på sig). Men efter några dagar/vecka så blev hon mkt duktig! 

vad har hon för fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

åh det har jag oxo gjort ett par gånger :/ självförtroendet sjunker enormt när en finne blir jätteröd o området runtomkring svullar upp, särskilt vid läppen elr näsan.. hua. 🙁 

ska kolla upp dom! kanske hört, kanske inte. 😀

Mm dom verkar lära sig ganska fort ändå, en del. Var tvungen att använda smör för att få ned en sorts tabletter. Var jättejobbigt när hon började slicka asmkt och tabletten hamnade i tratten eller försvann nånstans i pälsen (när hon rörde på sig). Men efter några dagar/vecka så blev hon mkt duktig! 

vad har hon för fel

ja uhu. tidernas största myt är att man blir finnfri som vuxen :(((

hon har problem med lederna men efter att ha fått antiinflammatorisk medicin ett tag och nu kosttillskott så går hon bra igen. dock behöver hon ju äta dem hela livet.
hon måste borstas tänderna på och rengöras öronen på en gång i veckan också för att inte få infektioner där. tyvärr blir ju många katthemskatter lite sådär då de ofta utsatts för vanvård och/eller svält. men med bra mat och omvårdnad så mår hon ju hur bra som helst och är jättesprallig och verkar trivas mkt bra med livet, vilket gör mig mkt glad då det ju är vad jag kämpar för.


   
SvaraCitera
nubbie

Här är det mitt på dagen så att sova skulle ju vara lite tokigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan skriva sånt i mina tankar just nu-tråden.

Mvh mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur orkar man ha ansiktsmask, orka skaffa bättre hy


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Var det Pilatenmasken? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mwo:
Var det Pilatenmasken? 

Tänk för att det var det. Spionerade du på mig lr....

S3ON:
Du kan skriva sånt i mina tankar just nu-tråden.

Mvh mod

NÄ PGA HADE MED EN FRÅGA!

Fkpaw:
hur orkar man ha ansiktsmask, orka skaffa bättre hy

Ibland orkar man ja!


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

isola: Tänk för att det var det. Spionerade du på mig lr....

Läste hur du lovordade i en annan tråd och har ganska okej minne. Funderade också på hur man orkar ha en peel-off mask före läggdags. x)


   
SvaraCitera