Aviseringar
Rensa alla

Hej UM!


Ämnesstartare

wooohoooo nice att d3et går bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

så belönar du dig för att orka med nästa bragrej liksom!

Vad för typ av belöningar?

Undrar pga: har funderat/försökt att utveckla ett belöningssystem som passar mig, misslyckas dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka. Jag hoppas innerligt att du inte skrämts iväg av massgravs ohyfsade bemötande. Han är sådan. [rolleyes]

Dom flesta inlägg är kortfattade och betydelselösa. Det verkar snarare som det blivit en slags tävling som går ut på att man ska nå en ouppnåelig siffra med inlägg, innan någon annan gör de.

poop:

Hur sköter sig moderatorerna?

Kort summering av mig finns i länken.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=316528


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vad för typ av belöningar?

Undrar pga: har funderat/försökt att utveckla ett belöningssystem som passar mig, misslyckas dock.

Det beror helt på! Vissa dagar låter jag mig själv slippa plugg helt. Vissa dagar får bli soffdagar som är HELT förtjändade (dvs, man får inte ha ångest över sin lathet). Det kan vara att man får unna sig någonting gott. Ett bad med tända ljus.

Jag brukar städa för att känna mig bra. Det är ju lite lättare nu när jag faktiskt måste vara ordenrlig då jag har lägenhet. Disk måste diskas och skräp/kompost måste slängas liksom. När jag har gjort detta så gillar jag att duscha för att känna mig ren när jag sätter mig i soffan och tjockar mig.

Belöningar kan ju också vara att bara känna sig bra. Eller att koppla bort vissa stressmoment. Att man en timme kanske helt totalt kopplar bort det där provet eller den där uppgiften man bör göra.

Ja, jag vet inte så bra.

x_marty:

Det verkar snarare som det blivit en slags tävling som går ut på att man ska nå en ouppnåelig siffra med inlägg, innan någon annan gör de.

Mellan alla? Var ju bara mellan spammisarna förut osv.


   
SvaraCitera