Aviseringar
Rensa alla

HEJ UM!


Ämnesstartare

Jag är ensam hemma i en vecka. Har ett par öl och orkar inte gå ut och umgås med fulla människor, så jag tänkte supa med er. [bigcheers][party][blush][blush][cute]


   
Citera
Ämnesstartare

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är också ensam hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag får inte supa förrän imorgon [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Är också ensam hemma.

WOOHO! WHAT COMES BEFORE PART B?! PAAAART A!

Jag bor inte med mina föräldrar. Jag bor med två kompisar. Hade velat att dom var här så jag slapp supa ensam. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag får inte supa förrän imorgon

Får får du väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Får får du väl?

jag behöver någon som vill köpa ut. det är svårare än man tror...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag behöver någon som vill köpa ut. det är svårare än man tror...

Det har min mamma hjälpt mig med sedan jag var sjutton och innan dess var det storebror. Somliga har tur, andra inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ligga i sängen med morfin eller alkohol för jag känner mig nere för tillfället. [sad] Sockeeeeeeeeeeeeer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vill ligga i sängen med morfin eller alkohol för jag känner mig nere för tillfället. Sockeeeeeeeeeeeeer.

Hahah, jag fick morfin injicerat när jag bröt benet. Enligt utsago ska jag ömsom ha skrattat och ömsom tryckt på larmknappen och bett om mer morfin.

Socker blir man bara deppig av. Först blir du jätteglad och nöjd och har skallen full av roliga endorfiner och sedan sjunker halten till lägre än den var innan. Det är därför tjockisar alltid ser så miserabla ut. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Somliga har tur, andra inte!

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Hahah, jag fick morfin injicerat när jag bröt benet.

Ska genast hoppa ut genom fönstret och hoppas på att jag inte dör.

Sara Har Kiwi:

Socker blir man bara deppig av. Först blir du jätteglad och nöjd och har skallen full av roliga endorfiner och sedan sjunker halten till lägre än den var innan. Det är därför tjockisar alltid ser så miserabla ut.

Aaaaaw. Men det fungerar ju för tillfället. Sen äter man mer [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

[mad]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ensam o naken o har öl men tänker ej dricka ska dricka cola o äta choklad eller godis för det har jag mycket av obs går runt naken fett skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

[cool]

HA! jag har precis käkat 1 g grönt. om 2 timmar kommer jag att vara helt borta, vi kan snacka då [party]


   
SvaraCitera