Aviseringar
Rensa alla

"hej" um


Ämnesstartare

dazed:

Fyll på kattskålen rejält å gå ut och gå löjligt långt alternativt ta en öl och ett varmt bad. Då tömmer man huvudet på ett skönt vis om man har tur. 

Går ente 🙁
men ja, det låter mysigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Går ente 🙁
men ja, det låter mysigt.

Då vet jag inte, fan. Går det att tänka runt sådana negativa tankar, argumentera mot sig själv? Det finns ju faktiskt det här och det här fina. Jag kanske är en naiv jävel nu. 


   
SvaraCitera

Titta på den här (i HD) så kanske du blir lite gladare. Det blev jag iaf! Glad

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Då vet jag inte, fan. Går det att tänka runt sådana negativa tankar, argumentera mot sig själv? Det finns ju faktiskt det här och det här fina. Jag kanske är en naiv jävel nu. 

Brukar försöka tänka så, och jag inser ju att jag har flera bra saker i mitt liv också.


   
SvaraCitera

Vet ej hur man gör såna där videos så man kan titta direkt Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

Titta på den här (i HD) så kanske du blir lite gladare. Det blev jag iaf! Glad

 

den ville ej ladda buhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Brukar försöka tänka så, och jag inser ju att jag har flera bra saker i mitt liv också.

Gött, gör det.


   
SvaraCitera

isola: den ville ej ladda buhu

Men, nääääj Ledsen Det är en jättecool stop motion med jelly beans + en riktigt fin låt


   
SvaraCitera

 

Nu gick det!

 

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Jag vill inte vara någon jävla Murphys lagtroare.

Murphy är min gud och hans lag är sanning! Minns dock att hans lag är till för konstruktiv planering av framtiden och inte för resignation.

isola: Jag vill bli: jätteglad för alltid och fyllas av livslust och få problem utraderade ur mitt liv och sinne. Kan någon fixa detta?

Jo en som heter Al, efternamn Kohol. Finns nog ingen kur. Livet är en kamp och bara de som vill vara med i kampen överlever.

Ahm, yeah...det var min peppning. Tumme ned 

Vet inte om det ger något, men jag tycker du är stark och intelligent och du har mycket mer att ge under ditt liv än du tror för tillfället. Jag brukar vara bra på att veta vilka människor som har den där elden i sig och de har en stark tendens att ta sig ur sitt mörker. Du är en av de.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -: Vet inte om det ger något, men jag tycker du är stark och intelligent och du har mycket mer att ge under ditt liv än du tror för tillfället. Jag brukar vara bra på att veta vilka människor som har den där elden i sig och de har en stark tendens att ta sig ur sitt mörker. Du är en av de.

tack söte


   
SvaraCitera