Aviseringar
Rensa alla

Hej UM


Ämnesstartare

Jag är jättesjuk och mår inte bra. När jag tog en ipren så höll jag på att spy, låg på toalettgolvet i typ en halvtimma. Jag har stört int i halsen och inga halstabletter, det är sjukt jobbigt, dör. Sen så har jag drömt feberdröm. Den gick såhär:::::::::

jag och en massa umare var i ett höghus som jag skapat i drömmen och så var det massa tågspårshusaktiga rum som var kringelkrångel som i en sån där karusell som man åker i som har loopar osv osv kommmer inte ihåg vad den heter man ja. Så varje dröm vi drmde hamnade vi där och jag var jäteledsene övet det!!

(skakar lite så klicka på fel bokstäver ibland......))))

nus ka ni tycka synd om mig eller ge tips eller så


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

råka slå¨huvudet i väggen nyss också!!!


   
SvaraCitera

jag är snorig och min näsa & överläpp är sårig svider och är narig det är ej attraktivt

hade sex och var rädd att snora på hans bröstkorg men det hade mest varit roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh snutt puss [love][love][love] hatar feberdrömmar det är fett läskigt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

När jag tog en ipren så höll jag på att spy

spydde också förut[cool]

Underlig:

Sen så har jag drömt feberdröm

åååh det är så mysigt, vill också vara sjuk :C liksom bara ligga och halvsova och pendla in och ut ur min fantasivärld<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

meh snutt puss

PUSSPUSS [love][love]

BLODÅDRA:

jag är snorig och min näsa & överläpp är sårig svider och är narig det är ej attraktivt

hade sex och var rädd att snora på hans bröstkorg men det hade mest varit roligt

Men tydöigen lite attraktivt då du hade sex ju.

farbror gugge:

spydde också förut

Jag slapp spyy!!!!!! blev kompis med toalettgolvet istället

farbror gugge:

åååh det är så mysigt, vill också vara sjuk :C liksom bara ligga och halvsova och pendla in och ut ur min fantasivärld<3

nää är så jobbigt för man sover liksom inte är typ störvarm och såär dom läskiga! :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Jag slapp spyy!!!!!! blev kompis med toalettgolvet istället

men varför spydde du inte bara?[confused] betydligt mindre obehagligt än att må illa liks.

Underlig:

nää är så jobbigt för man sover liksom inte är typ störvarm och såär dom läskiga! :c

mysigt att vara varm[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men varför spydde du inte bara? betydligt mindre obehagligt än att må illa liks.

för att jag har jätteont i halsen och vill inte få magsyra i halsne och munnen och sen döö av ont plus att jag vill behålla maten jag har i magen då jag inte kan äta [sad]

farbror gugge:

mysigt att vara varm

nää inte när man är svettigt febervarm och dör + att man har ont i hela kroppen, halsen dör om man sväljer och man dör om man rör sig i sängen då är det inge mysigt [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

för att jag har jätteont i halsen och vill inte få magsyra i halsne och munnen och sen döö av ont plus att jag vill behålla maten jag har i magen då jag inte kan äta [sad]

aha, vad för sjuk?[sad]

Underlig:

nää inte när man är svettigt febervarm och dör + att man har ont i hela kroppen, halsen dör om man sväljer och man dör om man rör sig i sängen då är det inge mysigt [sad][sad][sad]

duscha?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

aha, vad för sjuk?

vet inte blev jättesjuk igår på em bara sådär :C

farbror gugge:

duscha?

Är för svag för det kan inte ens stå det är cp [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

vet inte blev jättesjuk igår på em bara sådär :C

oh jobbigt[sad]

Underlig:

Är för svag för det kan inte ens stå det är cp [sad][sad]

brukar sitta ner i duschen ibland när jag är lat[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

oh jobbigt

ja jätte [sad] fast llite skönt för jag hade ett stort svårt prov idag!!! [bigsmile]

farbror gugge:

brukar sitta ner i duschen ibland när jag är lat

Ah jag med men då blir man lite kall för man duschar bara vissa ställen och så blir vissa inte varmvattenblöta typp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

ja jätte [sad] fast llite skönt för jag hade ett stort svårt prov idag!!! [bigsmile]

ååh vad jag saknar gymnasiet när man bara kunde hoppa över prov bara sådär </3

Underlig:

Ah jag med men då blir man lite kall för man duschar bara vissa ställen och så blir vissa inte varmvattenblöta typp

inte om man sätter duschen högt upp så det blir massa spridning, och kryper ihop till en liten boll[blush] dessutom ville du ju bli kall?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ååh vad jag saknar gymnasiet när man bara kunde hoppa över prov bara sådär </3

ah underbart är det <3 kan göra provet sen sen 😀

farbror gugge:

inte om man sätter duschen högt upp så det blir massa spridning, och kryper ihop till en liten boll dessutom ville du ju bli kall?

AHHH smart du är ju!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

AHHH smart du är ju!!!

mmh de brukar säga det![cute]

Underlig:

ah underbart är det <3 kan göra provet sen sen 😀

blir så avis ;C har typ två chanser per år</3


   
SvaraCitera