Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:23 Jag reggade igen för att skolan började, inte för att jag inte orkade vara borta för länge. Obs: jag var borta ganska länge.MVH mig osv.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:25 Idoufe:Jag reggade igen för att skolan börjadeså du ska slippa plugga`?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:25 köttfärssås:Du behöver ej berätta för alla.Vet, men insåg det försent. Plus att typ alla redan vet nu. Orkar ej vara en såndär dryg sak som vägrar tala om prev. nick.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:26 enhimmelskdrog:så du ska slippa plugga`?Nä, mest att jag ska få nån trygghet igen. Kommer hem efter skolan och har ca: inget att göra.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:26 Idoufe:Vet, men insåg det försent. Plus att typ alla redan vet nu. Orkar ej vara en såndär dryg sak som vägrar tala om prev. nick.Ookej, underligt.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:26 Idoufe:MVH mig osv.Vem é du å varför heter du Idoufe?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:27 Idoufe:Nä, mest att jag ska få nån trygghet igen. Kommer hem efter skolan och har ca: inget att göra.välkommen tillbaka då
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:28 Floppsen:Vem é du å varför heter du Idoufe?Pga det fanns en slumpsak som idoufade fram namnet. Jag har också problem med namnet pga kommer aldrig ihåg det, haha.dazed_and_confused:fattar inteSvårt att göra!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:28 enhimmelskdrog:välkommen tillbaka dåTack!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:29 Idoufe:Svårt att göra!tror jag förstod nu pga ordvits
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:29 Idoufe:Pga det fanns en slumpsak som idoufade fram namnet. Jag har också problem med namnet pga kommer aldrig ihåg det, haha.Varför heter du inte Floppsen?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:30 dazed_and_confused:tror jag förstod nu pga ordvitsSmart jag ba: vilken ordvits? :c sen så ba, ahaaaaaaa Floppsen:Varför heter du inte Floppsen?Du heter det.
Miceparade M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:32 enhimmelskdrog:välkommen tillbaka då
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2010, 12:36 Floppsen:Jag heter FelixOch jag heter Jenny.