Aviseringar
Rensa alla

hej umgullisar


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Behöver frivilliga till att supa ner mig, redlöst och hänsynslöst. Det var ett tag sedan nu. Efter omständigheter i mitt liv så behövs det. Diskussion: varför är hösten så jävla mysig?


   
Citera

Hösten är mysig pga mörker! 


   
SvaraCitera

Tycker hösten är tråkig. Grått o regnigt o mörkt i typ fyra månader (höst + vår) - längre om snön uteblir/blir kortvarig.

Hjärta


   
SvaraCitera

Hösten är mysig pga orsak?


   
SvaraCitera

Dimman ligger tät över träbroarna utanför lägenheten så omgivningen ser magisk ut, så idag gillar jag höstenn. 


   
SvaraCitera

inte så mysig i gbg än pga asgött, soligt väder


   
SvaraCitera

pga kylig luft, nakna grenar, mysiga promenader.. Ännu är det fan ingen höst, bladen är fortfarande gröna.. Ledsen Snarare kall sommar här.. Det sämsta som finns. 


   
SvaraCitera

Var ute och sprang tidigt i morse, sol och frostbeklädda gräsmattor. Hjärta


   
SvaraCitera
höna

Hösten är mysig. Kan ställa upp som suparsällskap om du tar dit hit


   
SvaraCitera

Sket det sig med killen och nu passar det att komma tillbaka hit?

You've lost your edge.


   
SvaraCitera

Knegaren:
Sket det sig med killen och nu passar det att komma tillbaka hit?

You've lost your edge.

Vi är alla här för att livet inte blev som det skulle bli.. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Vi är alla här för att livet inte blev som det skulle bli.. 

Visst men jag såg ändå upp till 24/7. Hon brukade vara vassaste kniven i lådan, nu har hon mjuknat.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Knegaren:
Sket det sig med killen och nu passar det att komma tillbaka hit?

You've lost your edge.

Haha! Nej vi kilar stadigt och det är fint. Kan man inte behöva lite umstöd då och då?


   
SvaraCitera

24/7:

Haha! Nej vi kilar stadigt och det är fint. Kan man inte behöva lite umstöd då och då?

Jo kanske. Det är bra för det värsta jag vet är hycklare som bara sticker iväg så fort de träffat nån och sen kommer krypande tillbaka när det skitit sig.


   
SvaraCitera

Knegaren:

Jo kanske. Det är bra för det värsta jag vet är hycklare som bara sticker iväg så fort de träffat nån och sen kommer krypande tillbaka när det skitit sig.

Du tar um för seriöst, lol.


   
SvaraCitera