Aviseringar
Rensa alla

Hej umisar


Ämnesstartare

isola:

hoppas att din tandhälsa håller i sig ändå!
hade inga hål under hela barndomen, men sedan när jag fyllde 19 och fick betala så ba hålhålhål

usch de jobbigt. vill mina tänder ska hålla helalivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

usch de jobbigt. vill mina tänder ska hålla helalivet.

mmm men då måste man sköta dem!
uhu träffade en tandläkare hos veterinären och han var full av skräckhistorier om vad som kunde hända med ens mun [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mmm men då måste man sköta dem!

mm. gör det ibland. 🙁

isola:

uhu träffade en tandläkare hos veterinären och han var full av skräckhistorier om vad som kunde hända med ens mun [sad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har du aldrig haft hål? doktigt med tandtråden!

nä. fattar inte hur jag lyckades, använde rätt sällan tandtråd när jag var yngre heller. verkar ha haft tur bara, hoppas det fortsätter så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

nä. fattar inte hur jag lyckades, använde rätt sällan tandtråd när jag var yngre heller. verkar ha haft tur bara, hoppas det fortsätter så.

bra gener, bitch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

bra gener, bitch

u mirin my genetics brah?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf rädd? tycker det är helt normalt o nästan kul att va där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till finis! Det kommer gå jättebra, försök tänka på söta små kissar och heta hunkar. Kanske inte tillsammans, men du vet. Det kommer gå bra! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

Lycka till finis! Det kommer gå jättebra, försök tänka på söta små kissar och heta hunkar. Kanske inte tillsammans, men du vet. Det kommer gå bra! [love]

[love] ja hoppas!

ska be om att de tar pauser ibland


   
SvaraCitera

Tycker du om att sy? I så fall är det perfekt som nytt projekt. Typ sy en fin kjol eller sköna harems byxor.
Annars är brodera kul. Broderar på en kofta just nu. Det blir faaab.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

vrf rädd? tycker det är helt normalt o nästan kul att va där

tyckte också så förut. när jag var liten :(. såg det lite som en lek att hoppa upp i roliga stolen, gapa en stund, få beröm för fina tänder och sedan få ta en present ur presentlådan.
men inte nu längre inte. nu är det de som får ta en present ur min plånbok istället. [sad]

dvärgkastarn:

verkar ha haft tur bara, hoppas det fortsätter så.

ja hoppas! skaffa många barn sedan. sprid tänderna vidare!111111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Tycker du om att sy? I så fall är det perfekt som nytt projekt. Typ sy en fin kjol eller sköna harems byxor.
Annars är brodera kul. Broderar på en kofta just

Vill kunna sy! är rätt haj på handsömnad men maskin är jag dålig på. har ej ens en egen.


   
SvaraCitera

isola:

Vill kunna sy! är rätt haj på handsömnad men maskin är jag dålig på. har ej ens en egen.

Men sy något lätt för hand? Det är trevligt. Typ pimpa kläder med spets och grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men sy något lätt för hand? Det är trevligt. Typ pimpa kläder med spets och grejer.

Mm det har jag gjort. Det är kul! Syr kuddfodral ibland också.


   
SvaraCitera

isola:

Mm det har jag gjort. Det är kul! Syr kuddfodral ibland också.

vad väljer du för tyg då?


   
SvaraCitera