Aviseringar
Rensa alla

Hej va!


Ämnesstartare

isola: nää sova bort livet vill du ente göra

jodå, det är så otroligt skönt, speciellt när man har insomni

men ja, jag har varit där också. det sög nästan lika mycket

Fkpaw: vad tar du för mediciner?

för ångest: sertralin, för sömn: propavan och imovane


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: hur länge sover du på medicin?

för det mesta ganska länge de senaste veckorna, 7-8 timmar (vaknar dock emellanåt). bättre än de 1-2 timmar jag avnjöt i vintras..........................

jaja, nog med sömnömkande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

för det mesta ganska länge de senaste veckorna, 7-8 timmar (vaknar dock emellanåt). bättre än de 1-2 timmar jag avnjöt i vintras..........................

jaja, nog med sömnömkande

sover du bättre/sämre med andra eller när du är på andra ställen än hemma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: sover du bättre/sämre med andra eller när du är på andra ställen än hemma?

beror på. har inte vågat sova borta sen problemen startade/fördjupades i vintras, men det är faktiskt planerat imorn...

min konstiga dygnsrytm spelar förstås in också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

beror på. har inte vågat sova borta sen problemen startade/fördjupades i vintras, men det är faktiskt planerat imorn...

min konstiga dygnsrytm spelar förstås in också

kanske går bra!
jag brukar sova sämre när jag sover borta om det inte är på ngt ställe där jag känner mig väldigt hemma, vilket bara är ett ställe utöver där jag bor. tror stella spelar in också. blir så lugn av hennes sovljud.

fasen så duktig jag varit nu alltså. har duschat, smörjt in mig, bytt sängkläder och skakat av överkastet utomhus (aka öppnade altandörren och skakade ut det lite)
goldstar till mig.
 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: fasen så duktig jag varit nu alltså. har duschat, smörjt in mig, bytt sängkläder och skakat av överkastet utomhus (aka öppnade altandörren och skakade ut det lite)
goldstar till mig.

gold-star-balloon-weight.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

gold-star-balloon-weight.jpg

tack! första goldstaren sedan lågstadiet (:()


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurkmeja i ansiktet, vad ska det hjälpa mot/för? Förvånad


   
SvaraCitera

kram 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit ner lite hastigt på Bråvalla igår så jag har nyss vaknat (hemma kl 6 i morse), nu sitter jag och lyssnar på country och dricker kaffe, snart ska jag distribuera en General Stark i kroppen och fundera ut en plan för dagen. Läsa ut Det enda könet, fiska eller sträckse Seinfeldavsnitt är heta kandidater.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Googlar på hudvård och så kommer denna upp. Världen är allt bra liten.

dazed:
Har varit ner lite hastigt på Bråvalla igår så jag har nyss vaknat (hemma kl 6 i morse), nu sitter jag och lyssnar på country och dricker kaffe, snart ska jag distribuera en General Stark i kroppen och fundera ut en plan för dagen. Läsa ut Det enda könet, fiska eller sträckse Seinfeldavsnitt är heta kandidater.

 Den verkar intressnt men en något vilseledande titel


   
SvaraCitera
mens
 mens

Gurkmeja och honung är fö öv bäst för hyn har jag kommit på. Även om honung kanske inte är så etiskt rätt att sno av bin.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
mens
 mens

NiklasW:
Skaffa bild!!

Tips:
http://www.earthporm.com/most-powerful-photos-ever/

Att sporta sorgliga och jobbiga bilder är inte min grej här. Vet inte ens om jag vill stanna så det känns bra som det är, men tack ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Googlar på hudvård och så kommer denna upp. Världen är allt bra liten.

 Den verkar intressnt men en något vilseledande titel

Det är ju en del av det som gör den intressant också, väldigt lättillgänglig lösning - den är nog så strandkompatibel som en sådan bok kan bli utan att tappa i läsvärde.


   
SvaraCitera