Aviseringar
Rensa alla

Hej vad krävs för att bli nedsövd


Ämnesstartare

Angelize:

va e d

trevligt lösningsmedel som är användbart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ingn svara seriust ibland blir jag j*vligt trött på denna OSERIÖSA community

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

passaro:

trevligt lösningsmedel som är användbart

hur ska d hjälpa mig i dnna situation?


   
SvaraCitera
Issen

är väl alltid gratis tandvård tills du är 19


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

är väl alltid gratis tandvård tills du är 19

mm d va INTE min undran den va hur gör man för o kirra nersövning men tack ändå dessutom e d tjugo...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

dessutom e d tjugo...

21.

ang kloroform så är det ett bedövningsmedel. kan däcka, men inte så lätt som på filmerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

ang kloroform så är det ett bedövningsmedel. kan däcka, men inte så lätt som på filmerna.

använder int drogr jag ej vet någe om o dessutom låtr det skadligt not for me but thx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

använder int drogr jag ej vet någe om o dessutom låtr det skadligt not for me but thx

ja, det är skadligt ^^

var dock inte så seriös 😉


   
SvaraCitera

Ska jävligt mycket till för att du ska sövas då det kräver specutbildad personal.

Sobril och lustgas lär du kunna få dock och det borde enligt mig hjälpa de flesta.


   
SvaraCitera
Issen

Angelize:

mm d va INTE min undran den va hur gör man för o kirra nersövning men tack ändå dessutom e d tjugo...

passaro:

21.

Nej, standard är 19, sen finns det några andra landsting med längre men som sagt 19 är de som är minimum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

ja, det är skadligt ^^

var dock inte så seriös 😉

nehe ok ?? got it...

parasic:

Ska jävligt mycket till för att du ska sövas då det kräver specutbildad personal.

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan...hm ok ska checkatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Nej, standard är 19, sen finns det några andra landsting med längre men som sagt 19 är de som är minimum

vill ej bråka löägg ner


   
SvaraCitera

Har du autism eller panikångest så brukar de inte tveka till att söva. Du kan nog hitta på något, eller spela. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hos tandläkaren? måste jag gå till privatisen o pejja elr går det att fixa for free
är mycket rädd

såg nått pogram om tandläkar skräck nångång o i USA var det tydligen minst 7 års väntetid på att bli nedsövd för tandläkaren.

Jag har också världens tandläkarskräck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sej att ddu bhöver dt bara att du itne vågar annars??tror d rcker men beror på vad du ska göra oxo...

men akta så de inte luras.... t.ez sägr..... vi provvar utann 1 gång ska inet göra ngt bara PRova.....men borrar sönder sönder din tand ändpå!! aj!! utan att varna dig........detta hände mig nnu går j aldrg mer dit dum skallr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk slåss, super ner sig, skär sig och är satanister, men tandläkaren är man rädd för.

Logik.


   
SvaraCitera