Aviseringar
Rensa alla

Hej - Varför drömmer man så konstiga drömmar när man har feber?


Ämnesstartare

Angelize:

Läs drömböcker, drömmar är mer än bara drömmar och kan vägleda dig i livet.

Läst lite, men är lite skeptisk.
Visst, det kan vara mer.
Men böckerna känns... jag vet inte, har svårt att tro på allt jag har läst. Liksom att exempelvis djur symboliserar saker osv. Däremot mer djupa grejer kan jag mer tro på isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ ANGELISA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Läst lite, men är lite skeptisk.
Visst, det kan vara mer.
Men böckerna känns... jag vet inte, har svårt att tro på allt jag har läst. Liksom att exempelvis djur symboliserar saker osv. Däremot mer djupa grejer kan jag mer tro på isåfall.

Drömtydarböcker är sämst.
sylvia brown har skrivit en bra drömbok som stämmer men har glömt namnet nånting med drömmar heter den


   
SvaraCitera

Link:

Läs drömböcker, drömmar är mer än bara drömmar och kan vägleda dig i livet.

Link:

Läst lite, men är lite skeptisk

E också lite skeptisk, men ja tror nog ändå på de, nästan iaf, kanske kan inte drömmar vägleda i direkt, men säga ett o annat. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

afg93:

aa de händer mig alltid vid feber, ingen aning va de riktigt beror på, jobbigt e de iaf, inte nog me att man har feber o allt så får man en massa otäcka o främst konstiga drömmar :/

Mm skumt [shake]

Wanking BC:

HEJ ANGELISA

tja tja tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

afg93:

E också lite skeptisk, men ja tror nog ändå på de, nästan iaf, kanske kan inte drömmar vägleda i direkt, men säga ett o annat.

Jag är skeptiskt till allt som handlar om undermedvetande. Det är verkligen en bra sak att ta till så fort något låter konstigt. Visst ibland stämmer de sakerna men inte alltid.

Angelize:

Drömtydarböcker är sämst.
sylvia brown har skrivit en bra drömbok som stämmer men har glömt namnet nånting med drömmar heter den

Okej, kanske ska hålla utkik efter henne.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Okej, kanske ska hålla utkik efter henne.[y]

Fast jag tror du kommer ogilla den.
Massa övernaturliga saker där i [crazy]


   
SvaraCitera

Link:

Jag är skeptiskt till allt som handlar om undermedvetande. Det är verkligen en bra sak att ta till så fort något låter konstigt. Visst ibland stämmer de sakerna men inte alltid.

jo de e bra att vara skeptiskt där, så mkt konstigheter som man får höra.. in gå på allt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fast jag tror du kommer ogilla den.
Massa övernaturliga saker där i

Även om jag inte tror på allt så kan jag ändå tycka det är intressant att läsa om.[smile]

afg93:

jo de e bra att vara skeptiskt där, så mkt konstigheter som man får höra.. in gå på allt

Precis, man ska inte vara så lättlurad.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Ending Jon:

Drömmer konstig drömmar när jag är frisk också.

Maj Lis Lööw:

Drömmer alltid en massa konstiga drömmar.

Instämmer!


   
SvaraCitera

Link:

Precis, man ska inte vara så lättlurad.

[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar drömma om dej när jag har feber[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera