Aviseringar
Rensa alla

Hej vem är jag - tråden!


Ämnesstartare

En tråd för oss att presentera oss på det sätt vi vill presentera oss, jag vill veta vem du är från dina fingrar till mina ögon! Kör hårt!

Jag är LillaSnigel, tillbaka för tredje gången and this time it's fo' real! I'm here to stay, trots att det kanske är lite mer snällt. Jag har vuxit upp och tämjt tigern, inga fiender, bara vänner! Kansk eär man för gammal för att vara här men inget kan ersätta umstämningen, speciellt när man har blivit kär i detta forum om och om igen.

Mina dagar består utav kaffe, cigg, jobb, cigg, kaffe, plugg. Stress och gift i höga doser men det är det som håller detta tåg på sin räls!

Höga mål och kort stubin på mig själv, vill vara i drömmen redan idag och vill inte vänta!

Vem är du?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vet vem du är [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag vet vem du är [smile]

Och jag vet vem du är min kära mjölkman. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Och jag vet vem du är min kära mjölkman. <3

[y][y][wink]


   
SvaraCitera

Jag hatar män
Tänker mest på sex
Har höga ambitioner
Är dåligt disciplinerad (ibland)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartbältat metalfanatiker med gediget spelintresse.
Jobbar sedan två veckor på Volvo lastvagnar och ska någon dag i framtiden bli polis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

i framtiden bli polis.

Den var ny, hur länge har du vetat detta? Åh vad härligt att du har ett sådant mål! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Den var ny, hur länge har du vetat detta? Åh vad härligt att du har ett sådant mål! 😀

Nja, sedan gymnasiet kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Höga mål

va ere för måål?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill verkligen inte gifta mig

försök inte lura mig att gifta mig jag vill inte inte inte inte inte inte inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråden behöver en omstart. Jag är en mycket nyfiken person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej vem är jag???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

och ska någon dag i framtiden bli polis.

Varför vill man bli partybroms?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är jag och ingen annan[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en ambitiös och sexfixerad påtvingat småstadsinvånare med en storstadssjäl.
Älskar vackra och intellektuellt krämiga och utmanande saker samt konst, musik och kvinnor.

Jag tänkte innan för mycket och nu tänker jag för lite på allt vilket gör att småkorkade människor och elitister felaktigt bedömer mig som ointelligent.

Njuter av att komma fram till alternativa lösningar, lösa problem och finna mening i saker. Har för övrigt för mycket fritid och för lite ork än vad jag vill ha.
Min strävan är att lösa båda dessa på ett kul och smart sätt, eftersom att jag misstänker att de är ett och samma problem.


   
SvaraCitera