Aviseringar
Rensa alla

Hej vem är jag - tråden!


höna

Jag är hanna
i framtiden vill jag bli barnmorska eller sjuksköterska.
mitt liv består just nu av: dator tv mat fest jobb fest och lite sådär
gillar att resa väldigt mycket. när jag är färdigutbildad vill jag resa omkring, kanske jobba i något annat land med läkare utan gränser, eller någonting sånt där.
annars gillar jag att rita, läsa, glo på film, sitta vid datorn. gillar ytligheter som kläder smink hår osv.

känns som om jag skriver en kontaktannons.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

barnmorska

Hahahaha varför


   
SvaraCitera
höna

pizdakurac:

Hahahaha varför

min högsta dröm är att förlösa dina barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

i framtiden vill jag bli barnmorska eller sjuksköterska.
mitt liv består just nu av: dator tv mat fest jobb fest och lite sådär
gillar att resa väldigt mycket. när jag är färdigutbildad vill jag resa omkring, kanske jobba i något annat land med läkare utan gränser, eller någonting sånt där.
annars gillar jag att rita, läsa, glo på film, sitta vid datorn. gillar ytligheter som kläder smink hår osv.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

min högsta dröm är att förlösa dina barn

Ain't gonna happen.


   
SvaraCitera
höna

pizdakurac:

Ain't gonna happen.

fan då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska tillägga att jag också älskar att resa och dricka te. Jag är träningsnarkoman, gillar skönhetsprodukter och sminkvideos. Brukar festa och umgås med vänner så ofta jag får möjlighet till det.

Har två jobb varav ett delvis nattarbete, och inväntar besked från tillfälliga halvårkurser i min stad för att söka in på högskolan i vår.
Vill i framtiden jobba med någonting människorättsligt och juridiskt, samt omväxlande. Har tänkt mycket på polis men ingen tror att jag klarar fystestet trots min fitnessträning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar burgers och burritos. Kebab är ganska nice med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac: