Aviseringar
Rensa alla

Hej vem är jag - tråden!


höna

Jag är hanna
i framtiden vill jag bli barnmorska eller sjuksköterska.
mitt liv består just nu av: dator tv mat fest jobb fest och lite sådär
gillar att resa väldigt mycket. när jag är färdigutbildad vill jag resa omkring, kanske jobba i något annat land med läkare utan gränser, eller någonting sånt där.
annars gillar jag att rita, läsa, glo på film, sitta vid datorn. gillar ytligheter som kläder smink hår osv.

känns som om jag skriver en kontaktannons.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

barnmorska

Hahahaha varför


   
SvaraCitera
höna

pizdakurac:

Hahahaha varför

min högsta dröm är att förlösa dina barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

i framtiden vill jag bli barnmorska eller sjuksköterska.
mitt liv består just nu av: dator tv mat fest jobb fest och lite sådär
gillar att resa väldigt mycket. när jag är färdigutbildad vill jag resa omkring, kanske jobba i något annat land med läkare utan gränser, eller någonting sånt där.
annars gillar jag att rita, läsa, glo på film, sitta vid datorn. gillar ytligheter som kläder smink hår osv.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

min högsta dröm är att förlösa dina barn

Ain't gonna happen.


   
SvaraCitera
höna

pizdakurac:

Ain't gonna happen.

fan då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska tillägga att jag också älskar att resa och dricka te. Jag är träningsnarkoman, gillar skönhetsprodukter och sminkvideos. Brukar festa och umgås med vänner så ofta jag får möjlighet till det.

Har två jobb varav ett delvis nattarbete, och inväntar besked från tillfälliga halvårkurser i min stad för att söka in på högskolan i vår.
Vill i framtiden jobba med någonting människorättsligt och juridiskt, samt omväxlande. Har tänkt mycket på polis men ingen tror att jag klarar fystestet trots min fitnessträning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar burgers och burritos. Kebab är ganska nice med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac:

Varför vill man bli partybroms?

För att jag inte tror jag nånsin kommer bli radiopratare, och då är detta mitt näst-drömyrke


   
SvaraCitera
Paseo

Jag heter Isabelle men brukar ej tilltalas så utan brukar få heta Bella eller Paseo eller Bailando (och av min bästis brukar jag kallas Barbie, önskar lite att fler kallade mig det pga tkr mkt mkt om Barbie)

Jag tycker mest om kreativitet i alla former, o min favoritsysselsättning är musik. Är ganska bra på musik och ska plugga orkesterdirigering efter gymnasiet. Annars håller jag även på med posei och konst och annat sånt därnt tönteri.

Har fått tossiga diagnoser från en lustig psykiatriker som heter Larsa men jag tror att de diagnoserna är borta nu, så den Bella som finns idag är mkt mkt gladare, mer social och tar för sig mer. Livet är min möjlighet och jag ska göra det mesta utav det.

Jag är alltid överglad, översocial och överförmycket. Vissa gillar det, andra inte. Men i vilket fall som helst finns det ingen som vågar mobba mig längre som träffat mig irl, pga tar tar över en grupp som ett knäpp med fingrarna.

Mina projekt i livet just nu är att gå klart gymnasiet, lära mig en massa språk, tjäna fett med cash samt starta en ideell förening/organisation mot mobbning.

Min KBT terapeut säger att jag är så mycket och så rörig så hon blir helt förvirrad bara av min närvaro. Så vill du träffa mig, tro ej att jag inte varnade dig va!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ska plugga orkesterdirigering efter gymnasiet.

Jag har aldrig sett en kvinnlig dirigent tror jag, finns det ens? Eller blir du den första kanske?

Paseo:

starta en ideell förening/organisation mot mobbning.

Hur har du tänkt att den ska jobba? Hur ska ni bekämpa mobbing, beväpna er och klubba ner mobbare nattetid eller har du något mer raffinerat i pipelinen?

MVH: frågviss jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Min KBT terapeut säger att jag är så mycket och så rörig så hon blir helt förvirrad bara av min närvaro.

de vill placera människor i fack...i små lådor. det finns inte plats för annorlunda personligheter, många begåvningar eller många egenskaper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag är en mångfacetterad och avancerad person, grundad i tankar och förvirring.

Brukar vara estetisk och så när jag i funktionellt stadium, studerar allt sånt som andra struntar i eller är obekanta med, för att jag kan.

Har alltid placerat mig vid sidan om resten av populationen och varit strängt individualistisk, och så vidare så har jag blivit en rätt excentrisk person.

Koncept jag ägnar mer tid åt är tiden, förändringar inom kortare perioder, 1900-talet i synnerhet och att hitta universums grundläggande struktur genom tillämpad 'patafysik för att begripa existensen till fullo.

Jag tror på Mt. Meru, Neoism, det brinnande strkjärnet, de 14 hemliga världshärskarna, Agartha och Shambhala, tidens redundans och många, många möjligheter.

Sen lyssnar jag på väldigt mycket, väldigt olika sorters -musik, ja, det är nog jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

Koncept jag ägnar mer tid åt är tiden, förändringar inom kortare perioder, 1900-talet i synnerhet och att hitta universums grundläggande struktur genom tillämpad 'patafysik för att begripa existensen till fullo.

Jag tror på Mt. Meru, Neoism, det brinnande strkjärnet, de 14 hemliga världshärskarna, Agartha och Shambhala, tidens redundans och många, många möjligheter.

Sen lyssnar jag på väldigt mycket, väldigt olika sorters -musik, ja, det är nog jag.

unikum, kul! hoppas att du hittar någon liksinnad i vardagen i alla fall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

unikum, kul! hoppas att du hittar någon liksinnad i vardagen i alla fall?

lagomt likasinnade, men svårt att hitta folk i liknande tankar inom alla områden


   
SvaraCitera