Aviseringar
Rensa alla

Hejdå.


Ämnesstartare

Angeleyes:

Fast det står ju i reglerna.

Läs tråden om det innan du yttrar dig om det lilla angel ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tror inte att det är det som är problemet. Problemet är att påhopp samt hets mot folkgrupp krockar med varandra. Det är så det känns iafl.

Jag tycker problemet är att moderatorerna skiter i vad användarna på forumet tycker. Finns enstaka vettiga, särskilt många av de nya, men generellt är det ju fortfarande helt värdelöst prioriterat att varna folk som tröttnat på Smings rasistiska skitsnack och kallar honom idiot. Har också börjat fundera på att avregga för man blir fan ledsen när han kan säga rent rasistiska saker till folk och så blir de varnade när de hugger tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Läs tråden om det innan du yttrar dig om det lilla angel ^^

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Fast det står ju i reglerna.

Reglerna står inte över svensk lag. De kan inte ge sådana avgifter till personer under 18 år, och de kan inte bevisa vem som gjort kontot. Sen att de skulle kolla upp IP-adressen är ju bara skitprat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

Är ju en text om det.

Ahahah det var det dummaste jag läst. Detta kommer aldrig att funka i teorin. Om leverantörer ställer sig på tvären mot ipred-lagen är jag ganska säker på att dom inte ger ut kundinfo till nån i deras ögon skitsida. Annars är det ju ett bra sätt att bli av med kunder.

Det där är en fin och avskräckande text, men den kommer aldrig hålla i verkligheten. Det förstår nog dom flesta som läser den.

Sen är jag inte så jätteinsatt i PUL, men den hindrar väl också möjligheten att använda det som står i den texten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Reglerna står inte över svensk lag. De kan inte ge sådana avgifter till personer under 18 år, och de kan inte bevisa vem som gjort kontot. Sen att de skulle kolla upp IP-adressen är ju bara skitprat.

gillar skitprat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

prioriterat att varna folk som tröttnat på Smings rasistiska skitsnack och kallar honom idiot

Visste inte att det var så illa. Var dock ett tag nyfiken på vad det är sming skriver. Läste... skrattade, bestämde mig för att han inte är värd att lägga någon energi att svara på. Speciellt inte om:

Rödingajävel:

han kan säga rent rasistiska saker till folk och så blir de varnade när de hugger tillbaka

Är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Om leverantörer ställer sig på tvären mot ipred-lagen är jag ganska säker på att dom inte ger ut kundinfo till nån i deras ögon skitsida.

Speciellt inte när det inte ens rör sig om något lagbrott... Dessutom måste det väl gå via en domstol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Äh, du har väl ena moderatorn lindad kring dig ditt finger?
No worries ju

Hihi, sant[blush]
Finns dock många andra cpmodz[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Visste inte att det var så illa. Var dock ett tag nyfiken på vad det är sming skriver. Läste... skrattade, bestämde mig för att han inte är värd att lägga någon energi att svara på. Speciellt inte om:

Fast man vill ju inte att han ska kunna fortsätta skriva sin skit ostört. Att låtsas bort rasister har aldrig hjälpt, då växer de i det tysta. De måste konfronteras och stoppas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

Hur många poäng har du?

8...


   
SvaraCitera

Complicated:

Hihi, sant[blush]
Finns dock många andra cpmodz[sad]

Äh, jag tror att han kan rädda dig från dom [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Reglerna står inte över svensk lag.

Läste förresten kommentarerna till den texten, jag tror att UM kommer bli FETT rika på detta:

Ensamvargen:

1) UM vill dra in en extra slant från ganon

Förutsatt att texten kommer att kunna verkställas förstås... vilket inte kommer att gå... vilket är lite synd, för bara Ganon hade räckt för att göra UM-reklamfritt[bigsmile]

Dan_the_ironman:

Speciellt inte när det inte ens rör sig om något lagbrott... Dessutom måste det väl gå via en domstol?

Vet inte, tänkte bara PUL och fnissade lite när jag läste den texten iafl.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

8...

när du har 10 är man la bara låst en månad?
eller har glömt det systemet helt :s
10 en vecka och 15 en månad? minns inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 13 poäng, 11 av dem är för att jag varit otrevlig mot folk skrivit rasistiska skitsaker. Sämst moderatorer. [zzz]


   
SvaraCitera