Aviseringar
Rensa alla

hejdå


Ämnesstartare

hejdå City och hejdå United. skitlag. så jävla gott asså

kändes på låååååååååååååång väg att Basel faktiskt skulle fixa det. så nu är gruppspelet slut. Real vann alla 6 matcher, pretty awesome

den 16 lottas åttondelsfinalerna!!!!!!!!!

godnatt [love]


   
Citera
Ämnesstartare

missledande rubirk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Från och med nu kommer Napoli:s klubbmärke symbolisera min darttavla. Serie A består av enbart en oändlig längtan efter något ursprungligt, oföränderligt och äkta. Det är som guds välsignelse till Italien och Serie A.

Bundesliga med Bayern München och Borussia Dortmund i spetsen är ligan som skapar fotbollsstjärnor med hjälp av fräsande eld och tunga hammarslag. Träningslokalernas ljud från järn mot järn.

Medan dom flesta italienska spelarna slutar som överkvalificerade leksaker som sitter och utbyter förtroenden för att kunna hålla sina "sugar daddys" (tränarnas) förtroenden under kontroll. Och som ibland får spela tillsammans med dom riktiga herrarna på teppan.


   
SvaraCitera

dra åt hälväääteeee sififjiep jag gillar dekog itne enes fö fan foijn fi mlilla bkaskfj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla tease


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

missledande rubirk

so

x_marty:

Från och med nu kommer Napoli:s klubbmärke symbolisera min darttavla. Serie A består av enbart en oändlig längtan efter något ursprungligt, oföränderligt och äkta. Det är som guds välsignelse till Italien och Serie A.

haha varför? jag jublade som en idiot. ut med de äckliga engelska lagen. finns inte mycket vidrigare köpklubbar som City

x_marty:

Bundesliga med Bayern München och Borussia Dortmund i spetsen är ligan som skapar fotbollsstjärnor med hjälp av fräsande eld och tunga hammarslag. Träningslokalernas ljud från järn mot järn.

tråkigt att Dortmund åkte ut 🙁 de förtjänade mer

Macktorsken:

dra åt hälväääteeee sififjiep jag gillar dekog itne enes fö fan foijn fi mlilla bkaskfj

wut

supply:

jävla tease

du är tease


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller på Madrid nu när United åkte ut


   
SvaraCitera

det är helt oförståeligt för mig hur man kan hålla på madrid...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan, trodde du skulle avregga [n]


   
SvaraCitera