Aviseringar
Rensa alla

Hejdå Mona Sahlin!


Ämnesstartare

Jag tänkte starta värsta seriösa tråden. Ångrade mig då jag inte orkar med dumma människor.

Så. Jag gjorde en oseriös. Detta är Monas hyllningstråd.

Jag förstår inte hur någon kan förneka att det media utsatt Mona för inte är rättvist. Med all den massiva kritik hon fått, som handlat mer om väskor och toblerone än argumentationsteknik och åsikter, har Sahlin stått stark under hela tiden.

Jag såg bilder på henne från när hon efterträdde Göran, det var bara fyra år sedan. På bilderna ser man en helt annan kvinna. Hennes ansikte har gått igenom en otrolig förändring under denna tid. Det är sorgligt att se. Först då så går det verkligen upp för en vilken svår tid detta varit för henne.

Jag hoppas Mona får ett bra liv nu. Jag hoppas hon finner frid i sig själv och sitt liv och kan lämna denna svåra tid bakom sig. Jag hoppas hon inte tar åt sig av kritiken utan förstår att hon inte haft en rättvis chans, ens från början.

Hejdå Mona. [love][love][love][love][love][love][love]


   
Citera
Ämnesstartare

aah alltså hon har avgått nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är ju bays.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

hon är ju bays.

Detta är monas hyllningstråd. Du går ot. anmäld!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med dig, det är förjävligt MEN! HA! Finns alltid ett men, hon gör enligt mig helt rätt som avgår, all denna smutskastning har dragit ner S, nu har de chansen att knata uppåt igen!
HEJA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagens nyhet och lycka. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Detta är monas hyllningstråd. Du går ot. anmäld!

Nee, är rebell :s Lyder ingen. Mona är gay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att hon ej avgick innan valet så S hade kunnat få bättre valresultat.

Hon hade ett sött tal under valnatten [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har skött sig ganska bra, faktiskt. Speciellt under valet, mot slutet, då såg man att hon kan vara en bra retoriker. Dessutom har hon fått ta emot jävligt mycket skit, som du säger.

Sedan att SAP gått ner sig som fan kan man inte beskylla enbart Mona för, som vissa lustigkurrar gör. Knappast en persons fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hörde på radio. Blev lite ledsen.
Trots all kritik och påhopp så har hon stått ut och skitit i alla som ogillat henne, gillar sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sedan att SAP gått ner sig som fan kan man inte beskylla enbart Mona för, som vissa lustigkurrar gör. Knappast en persons fel.

Nej, det är helt cp! Som om partiledaren ensam skulle bestämma partiets riktning.

Jag hade så hoppats på att hon skulle slå igen, resa sig, gå vinnande ur striden. Men det var självklart önsketänkande, det skulle inte ha varit möjligt.

Jag är ledsen nu 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag hade så hoppats på att hon skulle slå igen, resa sig, gå vinnande ur striden. Men det var självklart önsketänkande, det skulle inte ha varit möjligt.

Är det bara hon som avgår?

Mig veterligen så kan halva partiet avgå, detta SAP behöver ett rejält lyft, fritt från gamla stofiler. Skall bli intressant att se vem som blir partiordförande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad gött att bli av med den pesten! [bigsmile]

Den enda vettiga sossen på marknaden just nu är Bodström. Men även han har ju insett att USA is the place to be.


   
SvaraCitera

Åh, MysMona som jag kallar henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är en stark kvinna, tycker jag, som stått ut med all skit.


   
SvaraCitera