Aviseringar
Rensa alla

hejdå Sverige! Vi ses 2014:)


Ämnesstartare

Coolt, visste ej att du var från Ungern! Hoppas du får supertrevligt där borta Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:
Coolt, visste ej att du var från Ungern! Hoppas du får supertrevligt där borta Glad

"är" inte direkt från ungern, min låtsas mamma kommer därifrån. 

Tack så mycket, hoppas du får ett gott nytt år!Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket gladHej Elise! Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Är din släkt från Ungern? Ha det gött

Min låtsas mamma är från ungernTumme upp tack, och detsamma!Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Mycket gladHej Elise! Söt

Hej PatrickMycket glad saknat mig?!Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Hej PatrickMycket glad saknat mig?!Galen

Hehe, kaaanske det du BlinkRodnar

Hur är det där borta? Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hehe, kaaanske det du BlinkRodnar

Hur är det där borta? Mycket glad

Det är grymt! Känns bra att vara här, även om vår lägenhet är trång och liten. Billigt som fan är det också. 
Hann med att träffa min låtsas Moster innan hon flög hem till London,vilket var sjukt kul även om det bara var Kram, kindpussar och Hejdå. 
Ha det bra!


   
SvaraCitera

Fräckt, var i Ungern? Budapest? Hängde runt en del i det landet längs med donau-floden för några år sedan, gillade skarpt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Fräckt, var i Ungern? Budapest? Hängde runt en del i det landet längs med donau-floden för några år sedan, gillade skarpt.

Vi bor i tatàbanya, en liten stad, ca 10 mil från Budapest. Fast ska idag till esztergóm, Du måste åkt igenom den staden om du åkte på Donau, sjukt mysig stad. Ja, ungern är fint, om man är på rätt ställen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Det är grymt! Känns bra att vara här, även om vår lägenhet är trång och liten. Billigt som fan är det också. 
Hann med att träffa min låtsas Moster innan hon flög hem till London,vilket var sjukt kul även om det bara var Kram, kindpussar och Hejdå. 
Ha det bra!

Haha grymt, kul att du har det bra 🙂 Jah nice när det är billigt! Haha xD låter som du har det riktigt trevligt iaf! Mycket glad Tänkte också fråga precis som edinburgh vart du är? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha grymt, kul att du har det bra 🙂 Jah nice när det är billigt! Haha xD låter som du har det riktigt trevligt iaf! Mycket glad Tänkte också fråga precis som edinburgh vart du är? 🙂

Ja, det har jagGlad kolla svaret till Edinburgh, så vet duBlink


   
SvaraCitera

elise999:

Vi bor i tatàbanya, en liten stad, ca 10 mil från Budapest. Fast ska idag till esztergóm, Du måste åkt igenom den staden om du åkte på Donau, sjukt mysig stad. Ja, ungern är fint, om man är på rätt ställen.

Nice. Känner igen namnen men är på mobilen och ids inte kolla upp. Vi flöt nedströms och blev inropade till stränderna av glada ungrare som bjöd på fest titt som tätt. Fint folk! Synd att alla är fascister nuförtiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Nice. Känner igen namnen men är på mobilen och ids inte kolla upp. Vi flöt nedströms och blev inropade till stränderna av glada ungrare som bjöd på fest titt som tätt. Fint folk! Synd att alla är fascister nuförtiden. 

Om ni flöt nedströms så åkte ni definitivt igenom esztergóm, det är där basilikan, Europas tredje största kyrka, finns. 
Ja, väldigt trevligt folk, synd bara att inte många pratar engelska.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Ja, det har jagGlad kolla svaret till Edinburgh, så vet duBlink

Haha såg det Tumme upp Insåg precis att mina kunskaper om Ungern inte var allt för höga Rodnar


   
SvaraCitera

elise999:

Om ni flöt nedströms så åkte ni definitivt igenom esztergóm, det är där basilikan, Europas tredje största kyrka, finns. 
Ja, väldigt trevligt folk, synd bara att inte många pratar engelska.. 

Ah. Ja, man får prata med händerna och Jägermeister.


   
SvaraCitera