Aviseringar
Rensa alla

Hejdå-tråd


Nu känner vi visserligen knappt varandra, men hej då och lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sover


   
SvaraCitera

Isola, jag är jätteglad att du har sagt till mig när jag kar skrivit något konstigt och du verkar vara en mycket bra ock klok person.

Hemskt att du har blivit illa behandlad av några svin, du förtjänar inte att ha det så!
Nu känner inte jag dig men vad jag får ut av det du har skrivit så verkar du vara mycket klok, som jag sa.

Jag hoppas att de personer som har betett sig illa blir bannade eller att de inser vad de har gjort och hur dumt det var!

Jag hoppas att jag inte har vart elak mot dig och om jag mot förmodan har varit det så är jag ledsen, ibland så häver jag ur mig saker jag inte menar men det har nog bara hänt en gång kanske fler. I vilket fall som helst så skäms jag för det!

Ha det bra och lycka till med att Isola, jag hoppas du mår bra nu och att allt kommer tillrätta! Glad

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Det här var faktiskt tråkigt.
Vi har väl aldrig haft någon närmare kontakt, men du tillhör de användare som trots allt har utgjort en fast punkt här, och forumet kommer inte att bli detsamma sedan du försvunnit, med alla fel och förtjänster som du har - som alla har.  
Jag läste faktiskt den diskussion du pratar om först ikväll. 
Jag förstår att den inte var trevlig att läsa och att den var något man kan bli sårad av.
Men: de som var fientliga mot dig där, är väl egentligen personer vars fientlighet sedan länge var känd av dig, inte sant? Och det de skrev om dig där, har det väl redan skrivit till dig flera gånger? När allt kommer omkring: inget av det borde väl ha varit något nytt?
Så varför reagerar du annorlunda? 
Man kan aldrig bli omtyckt av alla, och det låter banalt och avfärdas därför, men det är sant och det förtjänar att tänkas på. 
Utan tvekan har du flera personer som bryr sig om dig här. 
Jag har flera gånger tänkt, att du inte har använt forumet till att utveckla dig på det sätt du hade kunnat göra. Det finns många sätt du hade kunnat använda det till att förbättra dig själv på. Jag vet det, för jag tycker att jag själv har förbättrats på många sätt - alltför få. Du hade kunnat förbättra din självkänsla och sociala förmåga genom att gå på träffar - som jag hoppas att jag kommer att göra - och du hade kunnat använda det till att lära dig att debattera, något som i sin tur hade krävt att du lärde dig att ge avkall på din stolthet, erkände dina fel och liknande, som jag hoppas att jag till viss del också har lyckats lära mig lite av. Jag önskar att du för din egen skull hade tagit chansen att lära dig lite mer av forumet, för den ger faktiskt möjlighet till det. Du liksom alla människor förtjänar att komma ur de problem och fel du har. Jag kommer faktiskt att sakna dig - du fanns här när jag registrerade mig, och jag tror att du var den första som sade något vänligt till mig! 
Jag önskar dig uppriktigt all lycka och förbättring 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
frukt

avregga då

Proteus:  Du är en empatisk person

vad fan säger du


   
SvaraCitera

frukt: vad fan säger du

Har till skillnad från de flesta som hatar på henne PM:at en del med isola genom åren, så det är inte taget ur luften, men du känner henne säkert bättre än vad jag gör.


   
SvaraCitera

Schism kan för övrigt intyga att hon inte är ett hjärtlöst monster, de har träffats några gånger.


   
SvaraCitera

Starta gärna en diskussion på Facebook om hur hemsk jag är som försvarar isola. Glad Jag kanske också borde bannas?


   
SvaraCitera

Jag känner inte till det där bråket men dina motiv är fullt förståeliga. Ha det bra Isola. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen

Gäller att försöka att inte ta åt sig av vad idioter tycker och tänker om en. Idioter är som farthinder på livets väg, man saktar ner för dom lite tills man kört över dom sen gasar man vidare.

Alla "skönt o slippa dig"-fjantar som bara måste skriva i tråden borde låsas i nån vecka...

Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Tråd rensad på otrevligheter. Att fortsätta vara taskig i en hejdåtråd som uppenbarligen inte var vare sig lätt att skriva eller var ett lätt beslut är inte alls okej. Tråden kommer fortsättningsvis modereras hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej då Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag alltid lyckas missa all action som pågår i trådarna..


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hjärta


   
SvaraCitera