Aviseringar
Rensa alla

Heje.


Ämnesstartare

Gör en tråd istället för att plugga, man skall prioritera rätt. Är rastlös.
Diskussion: Hur har eran måndag varit? Har ni ätit något gott idag? [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej kebu hur e läget?


   
SvaraCitera
höna

hej pendu.

har jobbat, käkade en macka till lunch och mcdonalds till middag.

nu äter jag djungelvrål.

booomchickawaaaawaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

nu äter jag djungelvrål.

ÅH VAD GOTT!


   
SvaraCitera

har ätit
b&j's
chili con carne
mögelost med kex
knäckebröd med ost

har gjort i övrigt
pluggat
suttit vid um
sett på dexter
tvättat
läst
köpt nytt schampo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att jag inte behöver svara på frågan. [cool]


   
SvaraCitera
höna

pendu:

ÅH VAD GOTT!

mm

åt en chokladboll också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här måndagen har gått fel från början. Klandrar mig själv även om inte allt var mitt fel. På väg till ica för att köpa middag hälsade snöblandat regn och snålblåst på mig och var allmänt jävliga. Men fick en cykel av en av fastighetsskötarna.

Så är väll kanske på plus ändå. lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit i grannstaden och köpt skivor och hjulsidor, typ världens utmaning att hitta icke white trashiga hjulsidor (sådana som inte ser så jävla fattigmans pimp my ride ut) om man är snål. Hittade till slut på biltema men jakten höll på att knäcka mig. Skivhandlande är mycket roligare än navrelaterad handel kan jag konstatera.


   
SvaraCitera
mynona

Jag har gjort ganska mycket av min läxa. jag har bara på mig till torsdag att skriva denna uppsats, men jag kanske faktiskt hinner. Sista faktan in i morgon; finslipning på onsdag; klart på torsdag. Det är exakt så mycket tid som behövs och inte en minut mer. jag tycker inte om det men det går


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har ätit
b&j's
chili con carne
mögelost med kex
knäckebröd med ost

ååh längesen jag åt b&j, blev sugen nu 🙁

Blivande_japan:

har gjort i övrigt
pluggat
suttit vid um
sett på dexter
tvättat
läst
köpt nytt schampo

produktivt!

Isotop:

Känner att jag inte behöver svara på frågan.

Finns två frågor vettu [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Den här måndagen har gått fel från början. Klandrar mig själv även om inte allt var mitt fel. På väg till ica för att köpa middag hälsade snöblandat regn och snålblåst på mig och var allmänt jävliga. Men fick en cykel av en av fastighetsskötarna.

Tur i oturen kan man säga då.

mynona:

Jag har gjort ganska mycket av min läxa. jag har bara på mig till torsdag att skriva denna uppsats, men jag kanske faktiskt hinner. Sista faktan in i morgon; finslipning på onsdag; klart på torsdag. Det är exakt så mycket tid som behövs och inte en minut mer. jag tycker inte om det men det går

Duktigt! Du låter som en strukturerad person, det är bra.

dazed:

Har varit i grannstaden och köpt skivor och hjulsidor, typ världens utmaning att hitta icke white trashiga hjulsidor (sådana som inte ser så jävla fattigmans pimp my ride ut) om man är snål. Hittade till slut på biltema men jakten höll på att knäcka mig. Skivhandlande är mycket roligare än navrelaterad handel kan jag konstatera.

Verkar jobbigt att leta efter sånt där, bra att du hittade vad du sökte iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Hur har eran måndag varit?

Bra, rent generellt.

pendu:

Har ni ätit något gott idag?

Nja. Kall pizza.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknade. Åt havregrynsgröt och äggröra. Drog och jobbade. Skoj och lite tråkigt. Åkte till skolan, åt asgod kyckling med ris. Pluggade. Åt kexchoklad. Tränade mig med massa vikter. Kom hem. Åt pasta med fläskfilé. Det var ännu asgodare.

Är fortfarande lite hungrig, ska länsa kylskåpet.


   
SvaraCitera